اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل استان سمنان خبر داد

اجرای طرح تابستانی با حضور تمام نیروهای عملیاتی در سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان گفت: طرح تابستانی جابه‏ جایی مسافرین استان سمنان با حضور تمام نیروهای عملیاتی در سمنان آغاز شده است.

اجرای طرح تابستانی با حضور تمام نیروهای عملیاتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ایرج دست‏نشان پیش از ظهر امروز در گفت‏ وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: طرح تابستانی جابه‏ جایی مسافرین استان سمنان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان و دیگر دستگاه‏ های مرتبط با حمل و نقل جاده‏ای به اجرا گذاشته شده است.

دست‏نشان ضمن تاکید بر اهمیت تامین ایمنی سفرهای تابستانی افزود: پیش‏بینی و انجام تدابیر لازم به منظور فراهم‏ کردن سفر مطلوب و ایمن برای هموطنان و مسافرین در تعطیلات تابستان و نیز ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت‏مندی مسافرین و خصوصاً زائرین حرم مطهر حضرت علی‏ ابن‏ موسی‏ الرضا (ع) سرلوحه وظایف این اداره کل است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان با اشاره به فعالیت‏های گوناگون اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان برای اجرای این طرح تصریح کرد: هماهنگی با انجمن‏ های صنفی و شرکت‏های حمل و نقل مسافر برای پیش‏ فروش بلیت و استفاده از ناوگان مسافربری دارای تجهیزات و امکانات کامل تحت پوشش شرکت‏های مسافربری و سرویس‏ دهی به مسافرین با ظرفیت کامل انجام شده است.

وی تصریح کرد: امدادرسانی به ناوگان عمومی مسافری دچار نقص فنی سایر استان‏‏ها در جاده‏ های استان، هماهنگی با شبکه بهداشت، شهرداری، شرکت نفت و ... برای نظارت بر وضعیت بهداشتی پایانه‏ های مسافربری و ناوگان عمومی و نصب برچسب سامانه پیام کوتاه 3000143 در ناوگان مسافربری برای دریافت نظرات، شکایات و انتقادات مسافرین هم صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان از توزیع فرم‏های نظرسنجی از مسافرین در داخل ناوگان مسافربری، بازدید مستمر از شرکت‏های مسافربری و ناوگان تحت پوشش از نظر تجهیزات ایمنی، سیستم‏های سرمایشی، سیستم‏های صوتی و تصویری و ... به عنوان بخشی از فعالیت‏های این اداره کل در اجرای طرح تابستانی یاد کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول