اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار خبر داد

تسطیح اساسی 15 هکتار از اراضی کشاورزی گرمسار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از انجام تسطیح اساسی 15 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

تسطیح اساسی 15 هکتار از اراضی کشاورزی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فضل‏ الله دهقانی پیش از ظهر امروز در گفت‏ وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای عملیات فوق، 180 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض ملی  هزینه شده است.

وی افزود: همچنین حدود شش هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گرمسار با صرف حدود 240 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار عنوان کرد: دو هزار و 755 تن فرآورده دام و طیور شامل دو هزار و 480 تن شیر، گوشت قرمز 23 تن، گوشت سفید 192 تن و 60 تن تخم مرغ صنعتی و بومی نیز در شهرستان گرمسار تولید شد.

دهقانی یادآوری کرد: رکوردگیری از یک‌هزار و 300 رأس دام و تلقیح 550 رأس گاو، پایان مبارزه با سن در مزارع غلات و مبارزه با آفات و امراض زراعی و باغی در سطح 670 هکتار نیز در گرمسار انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار، مبارزه با علف‏های هرز در دو هزار و 280 هکتار از مزارع و باغ‏ها، نظارت بر طرح‏های افزایش  محصولات زراعی و باغی در سطح یک‌هزار و 50 هکتار و توزیع 10 تن بذور اصلاح شده برای کشت بهاره را از دیگر اقدامات انجام شده در گرمسار ذکر کرد.

انتهای پیام/2249/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول