اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان عنوان کرد

شهرضا رتبه نخست ارائه اظهارنامه الکترونیکی در سطح استان اصفهان

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود شهرستان شهرضا رتبه نخست ارائه اظهارنامه الکترونیکی را در سطح استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

شهرضا رتبه نخست ارائه اظهارنامه الکترونیکی در سطح استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مراد امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرضا همواره از فرهنگ مالیاتی قابل توجهی در سطح کشور برخوردار بوده است و این حاکی از تدابیر اندیشمندانه مردم این شهرستان دارد.

وی ادامه داد: به کارگیری شیوه‌های نوین پرداخت مالیات و ارائه اظهارنامه الکترونیکی از سیاست‌گذاری‌های جدیدی به شمار می‌رود که در سال مالیاتی جاری اجرایی می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارائه اظهارنامه الکترونیکی زمینه افزایش بازدهی و کاهش مشکلات وقت گیر اداری را به همراه دارد، افزود: بر همین اساس نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مراکز خدمات رایانه‌ای، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی در این زمینه اقدام شده و امکان تسهیل دسترسی مودیان مالیاتی به این اماکن مهیا شده است.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در وضعیتی که اظهارنامه‌های الکترونیکی مطابق با الگوهای تدوین شده ارائه شود، انتظار داریم شاهد پذیرش قطعی بیش از 80 درصد از اظهارنامه‌ها باشیم.

امیری با اشاره به اینکه مودیان مالیاتی نباید ارائه اظهارنامه را به روزهای پایانی موکول کنند، بیان کرد: استقبال کم‌نظیر مودیان مالیاتی شهرستان شهرضا از اظهارنامه الکترونیکی باید به عنوان یک الگوی بزرگ در سطح کشور مدنظر قرار بگیرد و انتظار داریم با تداوم این روند شاهد افزایش مداوم خدمات‌رسانی مردمی در حوزه امور مالیاتی باشیم.

وی اضافه کرد: به لحاظ اهمیت موضوع مقرر شده است که اداره‌های امور مالیاتی تا پایان موعد ارائه اظهارنامه الکترونیکی تا ساعت 18 عصر در خدمت مردم باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اینکه براساس ماده 119 قانون برنامه پنجم توسعه عدم ارائه اظهارنامه در موعد مقرر موجب حذف معافیت پایه می‌شود، افزود: برهمین اساس از تمامی رسانه‌ها و مطبوعات انتظار داریم با اطلاع‌رسانی کامل زمینه مشارکت همگانی در ارائه اظهارنامه را مهیا کنند.

انتهای پیام/63011/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول