اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو اخوان‌المسلمین:

تحصن مردمی تا صدور دستور اخوان‌المسلمین ادامه یابد

عضو اخوان‌المسلمین از مردم خواست تا زمان صدور دستور دفتر ارشاد اخوان‌المسلمین، تظاهرات در حمایت از مرسی را ادامه دهند و متفرق نشوند.

تحصن مردمی تا صدور دستور اخوان‌المسلمین ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الیوم السابع،‌ یکی از هواداران محمد مرسی که از اعضای اخوان المسلمین مصر است و در تظاهرات در حمایت از محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر شرکت کرده است؛ خواستار باقی ماندن مردم در مکان‌های تظاهرات شد.

وی از شرکت کنندگان در این تظاهرات خواست تا در مطالبات خود ثبات داشته باشند تا دستورات دفتر ارشاد جماعت اخوان المسلمین صادر شود.

این مسئول اخوان المسلمین برای تشویق و تحریک مردم به منظور استمرار تظاهرات و تحصن خود گفت کسانی که این تحصن را ترک کنند، مسئولیت خون برادران مسلمان خود را که در حوادث نزدیک گارد ریاست جمهوری کشته شده‌اند، بر عهده خواهند داشت.

تظاهرات کنندگان همچنین سعی کردند عبور و مرور خودروها در خیابان صلاح سالم را مختل کنند. صدها نفر از آنها با نشستن و خوابیدن در وسط این خیابان و بالا و پایین تونل العروبة در ضمن شعارهایی اعلام کردند که از جای خود تکان نمی‌خورد، بلکه السیسی است که باید از قدرت کنار رود. تظاهرات کنندگان تصاویری از محمد مرسی و پرچم مصر را در دست داشتند.

اظهارات مقامات اخوان المسلمین در تشویق مردم به ماندن در خیابان‌ها در حالی مطرح می‌شود که کم کم از حجم تحصن کنندگان در حمایت از محمد مرسی کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول