اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

خدمت به کودکان بی‌سرپرست اوج ایثارگری است

معاون استاندار خراسان شمالی، خدمت به کودکان بی‌سرپرست را اوج ایثارگری و فداکاری دانست.

خدمت به کودکان بی‌سرپرست اوج ایثارگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی عصر امروز در ضیافت مهر کودکان بی‌سرپرست کوثر بهزیستی اظهار کرد: شما عوامل این مرکز هم در دنیا و هم در آخرت مهجور بوده و مورد عنایت اهل بیت (ع) هستید.

وی، هیچ خدمتی را به اندازه خدمت به فرزندان بی سرپرست دارای اجر ندانست و گفت: بی‌گمان کمک به این افراد جزو بهترین اعمال نیک است.

مطلبی تصریح کرد: قطعاً خدمت به کودکان بی‌سرپرست یک توفیق الهی بوده که نصیب عده‌ای خاص می‌شود؛ از این رو باید قدر خویش را بدانید.

وی با بیان اینکه این مرکز باید مورد توجه قرار گرفته و دغدغه‌های مسئولان آن برطرف شود، افزود: دغدغه‌های شما نشان می‌دهد که شما به کودکان این مرکز اهمیت داده و دغدغه دارید.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این مراسم مرکز شبانه‌روزی کوثر را از مراکز موفق در این استان برشمرد.

رضا اله‌وردی با اشاره به اینکه مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست کوثر بجنورد به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود، گفت: ساختمان این مرکز دو طبقه است که طبقه اول آن راه‌اندازی شده و طبقه دوم نیز تا اول مهرماه آماده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی خراسان شمالی تاکنون حمایت‌هایی را از این مرکز داشته است، خواستار کمک‌های ویژه استانداری به منظور تکمیل ساختمان آن شد.

مدیرعامل مرکز کودکان بی سرپرست کوثر بجنورد نیز با اشاره به اینکه مرکز مزبور از سال 74 به عنوان نخستین مرکز در بجنورد تاسیس شد، ابراز داشت: این مجموعه توسط مرحوم یاهوئیان از نیکوکاران این خطه راه‌اندازی و زمین آن نیز توسط شهرداری اهدا شده است.

فرخنده کلاتیان، بنای این مرکز را یک هزار و 60 متر و در دو طبقه با معماری شبه خانواده عنوان کرد و اذعان داشت: بچه‌هایی که در این مرکز نگهداری می‌شوند، تعدادشان متغیر در فصول مختلف است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تکمیل ساختمان در حال ساخت این مرکز مشکل کمبود فضا برطرف شود.

کلاتیان با بیان اینکه اکنون چهار دانشجوی دختر در این مرکز اقامت دارند، تصریح کرد: این افراد از دانشجویان ممتاز بوده که در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کنند.

وی همچنین سایر کودکان بی‌سرپرست این مرکز را دارای استعداد و توانایی بالایی دانست و گفت: این دانش‌آموزان همواره در خردادماه یک ضرب با معدل خوب قبول می‌شوند.

به گفته مدیرعامل مرکز کودکان بی سرپرست کوثر بجنورد، تاکنون سه نفر از دختران بی سرپرست این مرکز نیز به خانه بخت رفته‌اند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با تابستان به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان این مرکز خبر داد.

به گزارش فارس، بخش‌های مختلف مرکز کودکان بی‌سرپرست کوثر بجنورد مورد بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی قرار گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بجنورد در این بازدید و نشست شرکت داشتند.

مرکز کودکان بی‌سرپرست کوثر بجنورد در کلاته جوادیه مقابل اداره آموزش و پرورش قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ذ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول