اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شکرانه زیبایی جمال و نعمت خداوند عفاف و پاکدامنی است

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شکرانه زیبایی جمال و نعمت خداوند عفاف و پاکدامنی است.

شکرانه زیبایی جمال و نعمت خداوند عفاف و پاکدامنی است

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه با عنوان روز عفاف و حجاب اظهار کرد: عفاف و حجاب در اسلام به عنوان یکی از فریضه‌های واجب دینی برای مردان و زنان به شمار می‌رود.

وی رعایت حجاب را یکی از مسائل مهم امروز جامعه به ویژه شیعیان دانست و تصریح کرد: نامگذاری روزی با عنوان روز عفاف و حجاب اهمیت ویژه این موضوع را در جامعه اسلامی نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زنان و مردان کشورمان باید به رعایت هر چه بیشتر عفاف و حجاب سوق داده شوند، گفت: جوانان از طریق برنامه‌های ماهواره، فضای مجازی و حقیقی با بدحجابی آشنا و دچار آسیب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند با رواج بدحجابی و بی‌عفتی جامعه اسلامی را به سمت فساد پیش ببرند، افزود: انسان مانند گوهری در داخل صدف است و باید در حفظ ارزش‌های خود تلاش کند.

طهماسبی اضافه کرد: اگر انسان این گوهر را پاس ندارد کرامت انسانی خود را از دست می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه زنان با حجاب خود در جامعه میراث‌داری عفاف حضرت فاطمه (س) و حیای حضرت مریم (س) را نشان می‌دهند، گفت: شکرانه زیبایی جمال و نعمت خداوند عفاف و پاکدامنی است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه عده‌ای از مردم با بی‌عفتی و بی‌حجابی کفر نعمت می‌کنند، تصریح کرد: حجاب ظاهری ریشه در حجاب باطنی دارد.

وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب جوانان را با مسئله حجاب و عفاف و آسیب‌های بی‌حجابی در جامعه آگاه کنند، اظهار کرد: باید به مسئله حجاب و عفاف با دیدگاه مصونیت و نه با دید محدودیت برخورد شود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف مانع رشد نیست، گفت: نهادهای فرهنگی می‌توانند با اطلاع‌رسانی و تبیین و تشریح بی‌حجابی جوانان را به راه راست هدایت کنند.

انتهای پیام/73008‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول