اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ‌نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

فضای جامعه اسلامی باید هر چه بیشتر با فضای عفت و حجاب پیش رود

مسئول ‌نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: فضای جامعه اسلامی باید هر چه بیشتر به فضای توام با عفت و حجاب پیش رود.

فضای جامعه اسلامی باید هر چه بیشتر با فضای عفت و حجاب پیش رود

حجت‌الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه با عنوان روز عفاف و حجاب اظهار کرد: یکی از دستورات مهم دینی برای حفظ و صیانت شخصیت عظیم زنان در جامعه اسلامی رعایت حجاب و عفاف است.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز عفاف و حجاب به تبیین هر چه بیشتر فلسفه حجاب و آثار و برکات آن کمک می‌کند، تصریح کرد: با این نامگذاری بانوان با ثمرات و برکات این دستور مهم آشنا می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: فضای جامعه اسلامی باید هر چه بیشتر به فضای توام با عفت و حجاب پیش رود.

وی با بیان اینکه هر روز باید به عنوان روز عفاف و حجاب در نظر گرفته شود، گفت: نامگذاری روز عفاف و حجاب اهمیت ویژه مسئله حجاب در کشورمان را نشان می‌دهد.

معبودی با تاکید بر اینکه متولیان و مراکز فرهنگی باید اساس و فلسفه حجاب را برای جامعه به ویژه بانوان تبیین کنند، اظهار کرد: با این اقدام مردان و زنان به اهمیت و نقش حجاب در استحکام جامعه و خانواده پی می‌برند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید آثار و برکات حجاب را برای جوانان بازگو کنند، گفت: آنها باید زیان‌هایی که با بی‌حجابی و بدحجابی انجام می‌شود را در قالب مفاهیم هنری و سریال بیان کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان سلامت جامعه از مسئله بی‌حجابی را یکی از خواسته‌های مردم به ویژه نسل جوان دانست و افزود: جوانان با عفت و حجاب آینده روشنی در بحث تشکیل خانواده و استحکام آن دارند.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف باید در عرصه‌های مختلف زندگی عملیاتی شود، گفت: والدین نقش مهمی در آگاه‌سازی نسل جوان دارند. 

معبودی با بیان اینکه والدین در مسئله حجاب و عفاف فرزندان دو وظیفه عملی و نظری دارند، اذعان داشت: در وظیفه نظری والدین باید علت و ضرورت و استدلال وجود حجاب را برای نسل جوان بازگو کنند.

وی به وظیفه عملی والدین درباره حجاب اشاره کرد و افزود: والدین باید با حفظ حجاب خود فرزندان را آموزش دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: والدین در صحنه عمل با حجاب واقعی فرزندان را تربیت کنند و تاثیر حجاب و عفاف را در جامعه به آنها نشان دهند.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول