اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لاوروف: روسیه امیدوار است انتخاباتی آزاد در مصر برگزار شود

وزیر امور خارجه روسیه بر علاقه‌مندی کشورش برای برگزاری انتخاباتی آزاد در مصر و برقراری ثبات در این کشور از طریق انجام گفت‌وگوهای ملی با حضور همه نیروهای سیاسی و اقشار اجتماعی، نژادی و مذهبی تاکید کرد.

لاوروف: روسیه امیدوار است انتخاباتی آزاد در مصر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه امروز در پایان مذاکره با همتای مالزیایی خود در مسکو اعلام کرد که مسکو امیدوار است در مصر انتخاباتی آزاد و بر اساس اصول دموکراسی برگزار شود.

لاوروف گفت: ما امیدواریم که همه ابتکارعمل‌های در نظر گرفته در مصر، در جهت انجام گفت‌وگوهای ملی، برقراری ثبات سیاسی و تحقق اقدامات در راستای برگزاری انتخاباتی آزاد، با موفقیت تحقق پیدا کنند.

لاوروف تاکید کرد که مقامات مسکو به برقراری ثبات در مصر و کل منطقه خاورمیانه که در حال حاضر خطر جدی برای روابط بین المللی محسوب می‌شود، علاقه مند هستند، چرا که مصر یکی از کشورهای مهم عربی است که روند اوضاع در آن روی اوضاع کلی در منطقه و جهان عرب تاثیر خواهد داشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین تاکید کرد که این ملت مصر است که باید از جمله بر اساس برقراری گفت‌وگوهای ملی با حضور همه نیروهای سیاسی، اقشار اجتماعی، نژادی و مذهبی، سرنوشت کشور خود را تعیین کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول