اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در تماس دائم با مقامات مسکو

آمریکا همچنان بر استرداد اسنودن از روسیه اصرار دارد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا در مورد وضعیت «ادوارد اسنودن» دائما با طرف روس در تماس بوده و همچنان تلاش می‌کند این فرد که به گفته وی، مرتکب جرم سنگینی شده را به آمریکا بازگرداند.

آمریکا همچنان بر استرداد اسنودن از روسیه اصرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "جی کارنی" سخنگوی رسمی کاخ سفید روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مقامات واشنگتن تماس‌های خود با طرف روسی در خصوص وضعیت "ادوارد اسنودن" که متهم به افشای اطلاعات محرمانه سرویس‌های اطلاعاتی-امنیتی آمریکا است، را قطع نکرده و دائما با آنها در این خصوص رایزنی می‌شود.

کارنی گفت: ما با تمامی کشورهایی که ممکن است اسنودن به آنها عزیمت کند، از کانال‌های دیپلماتیک تماس گرفته و مواضع خود در این رابطه با به آنها ابلاغ کرده‌ایم. یکی از این کشورها روسیه است که اسنودن در حال حاضر در آنجا بسر می‌برد.

سخنگوی کاخ سفید درعین حال تاکید کرد که مقامات واشنگتن امیدوارند که این مسئله بر روابط دوجانبه با مسکو تاثیر منفی نگذارد.

وی افزود: اسنودن مرتکب جرم بسیار سنگینی شده است. ما کمافی السابق معتقدیم که وی باید به دولت آمریکا استرداد شود و این مسئله دائما در تماس با مقامات روسی درخواست می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول