اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با مدیران تشکل‌ها

شریعت‌نژاد: دولت جنگل‌های شمال را رها کرده است

نماینده مردم تنکابن و رامسر با بیان اینکه آینده جنگل‌های شمال را چگونه می‌بینید، تصریح کرد: دولت این مسئله را رها کرده است.

شریعت‌نژاد: دولت جنگل‌های شمال را رها کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شمس‌الله شریعت‌نژاد شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات رستوران شهاب در نخستین نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با مدیران تشکل‌ها، اظهار داشت: تولیدکنندگان، عاشق کشور هستند.

وی ادامه داد: عشق به کشور باعث شده که تولیدکننده‌ها اینگونه کار کنند؛ در غیر اینصورت در کشور دلالی را شاهد هستیم و در نگاه محترمانه هم، بازرگانی است.

شریعت‌‌نژاد با اشاره به اینکه تولیدگران به ویژه در مازندران از کمترین حمایت برخوردار بودند، گفت: تولیدکنندگان مازندران، چوب قطب کشاورزی بودن را خوردند.

منتخب مردم تنکابن و رامسر در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، با بیان اینکه چه کسی گفته است که مازندران استان کشاورزی است، عنوان کرد: فارس و خوزستان استان‌های دارای زمین‌های متعدد کشاورزی هستند و مازندران استانی کوچک، اما حاصلخیزترین استان کشور است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما برای کسب و کار مجبور به مهاجرت هستند، افزود: در استان سرمایه‌گذاری انجام ندادیم.

شریعت‌نژاد یادآور شد: کشاورزان مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند که زبان گویا ندارند.

وی با بیان اینکه باید به تولیدکننده و سرمایه‌گذاری که در این اوضاع نامناسب اقتصادی، سرمایه‌گذاری می‌کند احترام بگذاریم، گفت: این احترام در قالب حمایت شکل می‌گیرد.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس، ادامه داد: در 20 سال آینده در غرب مازندران باید با ذره‌بین به دنبال زمین کشاورزی بگردیم و مردم غرب استان که در منطقه باقی بمانند باید سرایداری کنند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم با عناوین بی‌خودری، ما را از مطالبات‌مان جدا کنند، اذعان داشت: یکی تعریف فرمانداری ویژه را بیان کند که چه کاربردی دارد.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز به خاطر عملکرد ما اگر در غرب استان فردی عنوان کند مخالف استان شدن این منطقه است، مورد خشم قرار می‌گیرد.

وی افزود: با حرف زدن و شعار دادن مشکل حل نمی‌شود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه آینده جنگل‌های شمال را چگونه می‌بینید، تصریح کرد: دولت این مسئله را رها کرده است. 

انتهای پیام/86007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول