اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

طرح‌های سالم‌سازی دریا با قید فرهنگی واگذار شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریا باید با قید فرهنگی به اشخاص واگذار شود.

طرح‌های سالم‌سازی دریا با قید فرهنگی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی امشب در جلسه کمیته ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری گیلان اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا در 9 شهرستان اجرا شد.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا تاکید کرد و افزود: تفرجگاه‌ها مانند امامزاده ابراهیم (ع) شفت و پارک‌های سطح شهر رشت نیازمند توجه ویژه هستند.

محمدی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا، تصریح کرد: غرفه‌های عرضه کتاب، ایستگاه سلامت، عفاف و حجاب، ورزش، نمازخانه، سینما، جنگ شادی، ایستگاه پذیرایی صلواتی و ... در طرح‌های سالم‌سازی دریا دایر می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان اجرای برنامه‌های ورزشی بومی محلی، چاپ بروشور، ماهنامه و معرفی شهدای شهرستان‌ها را از دیگر فعالیت‌های بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا را از 10 صبح تا 14 بعد از ظهر و 17 عصر تا 22 شب اعلام کرد و گفت: نمایش فیلم از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

محمدی وضعیت ساحل گیلان را مقداری رها شده خواند و بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی با تجمع مردم در طرح‌های سالم‌سازی دریا اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار واگذاری طرح‌ها با قید فرهنگی به اشخاص شد و اذعان کرد: قابلیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا وجود دارد.

وی با بیان اینکه دوست داریم مردم تفریح سالم داشته باشند، اظهار کرد: واگذاری طرح‌های سالم‌سازی دریا باید کنترل شده باشد.

*نجات 30 نفر از غرق شدن در ساحل آستارا

فرماندار آستارا نیز در جلسه مذکور به فعالیت شش طرح سالم‌سازی دریا در ساحل این شهرستان اشاره کرد و گفت: 9 نقطه خطرآفرین در ساحل آستارا شناسایی شده است.

کیوان اسدپور به استقرار دو آمبولانس در طرح‌های سالم‌سازی آستارا اشاره کرد و افزود: امنیت ویژه‌ای در ساحل آستارا حکمفرما است.

وی نقش ناجیان غریق در نجات گردشگران را ویژه خواند و بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح سالم‌سازی دریا تاکنون تعداد 30 نفر توسط ناجیان غریق در آستارا نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/84001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول