اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان سمنان خبر داد

دستگیری فیس‏بوکی‏های هتاک در سمنان/ دو متهم بازداشت شدند

رئیس پلیس فتای (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان از دستگیری فیس‏بوکی‏های هتاک در سمنان خبر داد و گفت: در این راستا، دو متهم بازداشت شدند.

دستگیری فیس‏بوکی‏های هتاک در سمنان/ دو متهم بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: ارتقای امنیت فضای مجازی از طریق رصد و پایش مستمر این فضا، مهم‏ترین هدف پلیس فتا است که به صورت دایمی از سوی تیم‏های رصد این پلیس نوپا در بدنه ناجا تعقیب می‏شود. 

میراحمدی ادامه داد: در همین راستا، مأموران پلیس در شبکه اجتماعی فیس‏بوک به صفحه‏ای برخوردند که طراحان آن، تصاویری با محتوای توهین به مسئولان نظام منتشر می‏کردند. 

رئیس پلیس فتای (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان بیان داشت: شناسایی عاملان این اقدام مجرمانه در دستورکار قرار گرفت و کارشناسان پلیس با عملیات فرانرم و به کارگیری توان علمی و فنی خود، این پرونده را نیز به سرانجام رساندند. 

به گفته میراحمدی، مشخصات و آدرس گردانندگان این صفحه که یک مرد 45 ساله و یک زن 35 ساله بودند، در سطح استان به دست آمد و در ادامه نیز، هماهنگی‏های لازم قضایی برای دستگیری متهمان انجام شد. 

رئیس پلیس فتای (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان ابراز داشت: با اجرای عملیات دستگیری در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر، هر دو متهم بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. 

وی تصریح کرد: با شواهد و اسناد غیرقابل انکار پلیس، متهمان چاره نداشتند و به اقدام مجرمانه خود اعتراف کردند. 

رئیس پلیس فتای استان سمنان با توصیه به عموم کاربران درخصوص رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از ارتکاب هرگونه جرمی در فضای سایبری، تاکید کرد: پلیس بر آنچه در این فضا می‏گذرد، اشراف کامل دارد. 

لازم به ذکر است؛ دو متهم پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول