اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو حمله تروریستی در بیروت را به‌شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله تروریستی روز گذشته در بیروت را بشدت محکوم کرده و بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی همه نیروهای سیاسی در لبنان تاکید کرد.

مسکو حمله تروریستی در بیروت را به‌شدت محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، وزارت امور خارجه روسیه با دولت و ملت لبنان که بار دیگر با یک حمله تروریستی خونین در بیروت، پایتخت این کشور مواجه شدند، ابراز همدردی نموده و این اقدام وحشیانه که منجر به قربانی شدن 53 نفر شده، را به‌شدت محکوم کرد.

"الکساندر لوکاشوویچ" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه امروز در تفسیر حمله تروریستی روز گذشته در بیروت به خبرنگاران ضمن محکوم کردن این قبیل اقدامات وحشیانه تاکید کرد: ما بار دیگر حمایت کامل خود را از استقلال، تمامیت ارضی و حفظ وحدت و یکپارچگی لبنان اعلام کرده و از همه گروه‌ها و نیروهای سیاسی در این کشور درخواست می کنیم تا با وفاق و وحدت نظر و بر اساس احترام متقابل، مسائل و اختلافات خود را از طریق گفت‌وگوهای ملی حل و فصل کنند.

این دیپلمات بلندپایه همچنین یادآور شد که شورای امنیت سازمان ملل با مشارکت فعال روسیه در بیانیه‌ای بطور قاطع این حمله تروریستی را محکوم کرده و از همه اقشار ملت لبنان درخواست نموده تا وحدت خویش را برای حفظ ثبات در این کشور حفظ کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول