اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

پروژه‌های تجاری تفریحی هویت فرهنگی و اقتصادی مناطق محروم را حفظ می‌کند

عضو شورای شهر تبریز گفت: ساخت مجتمع‌های تجاری، تفریحی همچون مجتمع ایپک پالاس در شهرک اندیشه، کمک می‌کند تا هویت فرهنگی، رفاهی و اقتصادی مناطق محروم حفظ شود.

پروژه‌های تجاری تفریحی هویت فرهنگی و اقتصادی مناطق محروم را حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز خاماچی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس افزود: این منطقه دارای کارخانجات و واحدهای صنعتی متعددی است که با ساخت چنین مجتمع‌هایی در کنار آنها، به توسعه فضاهای تجاری، رفاهی و فرهنگی نیز توجه می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری در این مناطق را فعالیت‌هایی ماندگار خواند و گفت: خوشبختانه توجه و رسیدگی به مشکلات و نیازهای مناطق محروم اولویت اول مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر بوده است.

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: تلاش و برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توسعه متوازن شهری از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های شورا و شهرداری تبریز در این دوره مدیریتی بوده و خوشبختانه گام‌های بلندی نیز در راستای تحقق این برنامه‌ها و جلب رضایتمندی شهروندان ساکن در مناطق محروم و کم‌برخوردار برداشته شده است.

خاماچی از آخمقیه، رواسان و روستاهای اطراف به عنوان دژ‌های مقاومت تبریز در گذشته تاریخی این شهر یاد و خاطرنشان کرد: ساکنان و اهالی این مناطق دین خود را به تبریز و تاریخ این شهر ادا کرده‌اند و از همین رو شایسته بیشترین خدمات نیز هستند.

مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس در شهرک اندیشه تبریز با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق و مسئولان نیروی انتظامی در میان جمع کثیری از مردم این منطقه کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول