اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 14 روز خودسازی و سازندگی

اردوهای جهادی در قروه پایان یافت

کار و تلاش اردوهای جهادی دانشگاه‌های کردستان، پس از 14 روز سازندگی و خودسازی در مناطق محروم شهرستان قروه به پایان رسید.

اردوهای جهادی در قروه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قروه، فرمانده سپاه بیت المقدس پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه این اردوها که در دلبران برگزار شد با اشاره به فعالیت 229 دانشجو در این اردوها در عرصه‌های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و بهداشت و سلامت اظهار داشت: این تیم‌ها در مدت 14 روز هفت طرح عمرانی را در 10 روستای بخش‌های دلبران و چهاردولی اجرا کرده‌اند.

محمدحسین رجبی با بیان اینکه اعتلای درجه علمی کشور در سایه روحیه جهادگری میسر شده افزود: عمران و آبادی و محرومیت‌زدایی از خصایص منحصر به فرد دانشجویان بسیجی است.

به گفته رجبی، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کردستان هم در بخش‌های مختلف، با اردوهای جهادی همراه بوده‌اند و خدمات مشاوره‌ای را به آنان ارائه داده‌اند تا کارها تخصصی‌تر پیش برود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به استقبال روستایئان از اردوهای جهادی مبنی بر تداوم این اردوها اشاره کرد و افزود: همین نکته برای ثمربخش بودن فعالیت این اردوها کافیست.

وی با بیان اینکه امروز با تحقق حماسه سیاسی که آثار و پیامدهای مثبتی در عرصه ملی و بین‌المللی داشت، وارد عرصه دیگری از مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان مسلمان که همان حماسه اقتصادی است، شده‌ایم تصریح کرد: این کار اردوهای جهادی مصداق بارز حماسه اقتصادی است که دانشجویان با عشق و علاقه و آگاهی با عزمی راسخ مسیر همت و تلاش و سازندگی را انتخاب کرده‌اند.

این مسئول افزود: دانشجویان بسیجی بهترین انتخاب را برای لبیک به منویات مقام معظم رهبری انتخاب کرده‌اند که همانا خدمت به محرومترین مناطق است.

رجبی با تاکید بر اینکه برای این خدمت و تلاش هیچ بهایی وجود ندارد افزود: حرکت جهادی دانشجویانی که با فراغت از تحصیل، به عرصه تلاش و سازندگی عمرانی و فرهنگی روی آورده‌اند، بیانگر تداوم شجره طیبه بسیج است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر لزوم ایجاد ساز و کارهای مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در اردوهای جهادی تاکید کرد و ادامه داد: از افتخارات بسیج این است که با استفاده از نیروی مردمی در خدمت به مردم بهره می‌گیرد.

رجبی به فعال بودن خدمات جهادی در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مرزی سقز و بانه مشغول ارائه خدمات پزشکی به مردم این مناطق هستند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوهای جهادی پس از ماه مبارک رمضان در شهرهای سقز و بانه دایر می‌شود.

امام جمعه دلبران هم در این مراسم از دانشجویان بسیجی به عنوان سربازان رهبر معظم انقلاب نام برد و گفت: حضور این اردوها در مناطق مختلف شهر دلبران مایه خیر و برکت و سازندگی بوده است.

فیض کرمیان اذعان داشت: اردوهای جهادی یادآور سال‌های رشادت، جانبازی و سرفرازی بسیجیان و رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/79009/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول