اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان خبر داد

کسب رتبه برتر منطقه لرستان در بررسی کیفیت عملکرد مناطق یازده‌گانه

سرپرست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان از کسب رتبه برتر این منطقه در بررسی کیفیت عملکرد مناطق یازده‌گانه خبر داد.

کسب رتبه برتر منطقه لرستان در بررسی کیفیت عملکرد مناطق یازده‌گانه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسدالله کلانتر صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این رتبه‌بندی با بررسی کیفیت عملکرد مناطق در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود که منطقه لرستان با عملکرد بسیار خوب رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به آیتم‌هایی که مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: تقریبا همه ابعاد فنی، عملیاتی و ستادی در بررسی کیفیت عملکرد مناطق مورد ارزیابی قرارمی‌گیرد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به انجام به موقع تعمیرات، بررسی وضعیت خوردگی خطوط لوله و تعمیرات آنها، عملیات قطع و وصل، تعمیرات اساسی توربین و الکترو موتور، کارکرد مناسب سیستم مخابراتی، برگزاری مانور HSE و ایمنی، گزارش صحیح و به موقع، هماهنگی کامل با کنترل مرکزی و حضور در آموزش اشاره کرد.

کلانتر یادآور شد: این موفقیت با تلاش همه پرسنل منطقه لرستان به دست آمده و امید می‌رود در آینده نیز این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد، تا همچنان شاهد انتقال ایمن و پایدار در این منطقه باشیم.

در ادامه رئیس واحد مهندسی نگهداری و تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان از اتصال نهایی 11,5 کیلومتر خط لوله 14 اینچ تغییر مسیر یافته حد فاصل مراکز انتقال نفت شهدای تنگ فنی شهید قلندری(پل بابا حسین) خبر داد.

مهرداد حقیقیان عبور خط لوله قدیم از مناطق مسکونی و شهرک‌های مجاور شهر خرم‌آباد، دو بار تلاقی با جاده کمربندی و عبور از رودخانه مسیر را دلیل اجرای این عملیات عنوان کرد و گفت: شرایط مسیر خط لوله قدیم به گونه‌ای بود که در صورت بروز حوادث احتمالی، خسارات غیرقابل جبرانی ایجاد می‌شد، به همین دلیل خط لوله با مسیر جدید به صورت کاملا ایمنی جایگزین خط لوله قدیمی شد.

انتهای پیام/2304/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول