اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

مجلس علمای فلسطین با محکوم کردن انفجار حومه بیروت تاکید کرد

دشمن صهیونیستی در پس انفجار بیروت/ دشمنان به اهدافشان در لبنان نمی‌رسند

مجلس علمای فلسطین ضمن محکوم کردن انفجار روز گذشته حومه بیروت و با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در پس چنین اقدام تروریستی قرار دارد، تاکید کرد دشمنان لبنان هیچ‌‌گاه به اهداف مورد نظر خود در این کشور نخواهند رسید.

دشمن صهیونیستی در پس انفجار بیروت/ دشمنان به اهدافشان در لبنان نمی‌رسند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت، «شیخ محمد موعد» خطیب و امام جماعت مسجد «الحسین»(ع) و مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مجلس علمای فلسطین در لبنان، انفجار تروریستی روز گذشته حومه جنوبی بیروت که مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان بود را محکوم کرد.

وی تاکید کرد که در پس این انفجار تروریستی به خوبی دست‌های رژیم صهیونیستی قابل مشاهده است که خواهان فتنه‌ انگیزی و هدف قرار دادن ثبات و استقرار در لبنان است.

شیخ موعد در این ارتباط با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در بیروت قرار داد، گفت: بدون تردید دشمن صهیونیستی و ایادیش هیچ‌گاه نخواهد توانست به خواسته‌ها و اهداف خود در لبنان دست یابند و طرح جهاد و مقاومت در لبنان و فلسطین پیروز خواهد شد.

این بیانیه با تاکید بر اینکه بهترین پاسخ به دشمن صهیونیستی متحد کردن بیش از پیش صفوف‌مان است، افزود: برای مقابله با چنین فتنه‌هایی باید که محبت و عشق به یکدیگر را افزایش داده و مشکلات بین خود را با گفت‌وگو و مذاکره و تفاهم و عدم روی آوردن به سلاح و خشونت و حمایت از مقاومت برای آزادی تمام خاک فلسطین حل کنیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول