اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

638 مبلغ به استان سمنان اعزام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 638 مبلغ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مساجد شهری و روستایی این استان خبر داد.

638 مبلغ به استان سمنان اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری افزود: از این تعداد، 60 نفر از دفتر تبلیغات قم، 25 نفر طرح هجرت، 14 نفر اوقاف قم و 382 نفر بومی استان هستند.

وی تعداد مبلغان زن را نیز 157 نفر عنوان کرد که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد مختلف شهری و روستایی به تبلیغ دین می‏پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان زمان اعزام را از 19 تیر ماه جاری به مدت یک ماه عنوان کرد و گفت: قبل از اعزام، همایش توجیهی با عنوان «طلایه‏داران تبلیغ» برای مبلغان و مبلغات اعزامی در این ماه برگزار شد.

وی افزود: اقامه نماز جماعت و ایجاد فضای عمومی برای تبلیغ در مساجد و حسینیه‏ها، تشکیل جلسات دعا و زیارت و مجالس سخنرانی خصوصاً در مراسم شب‏های قدر، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، ارائه و گسترش فرهنگ مهدویت و پاسخ‏گویی به شبهات دینی از جمله وظایف مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان است.

شکری تصریح کرد: نهادینه‏کردن باورها و آموزه‏های دینی و اخلاقی و آشنا کردن مخاطبان با فرهنگ ناب اسلامی، ایجاد زمینه مطلوب برای حضور موثر مخاطبان در فعالیت‏های اجتماعی و فرهنگی و تبیین چهره حقیقی دین و پیراستن آن از خرافات و بدعت‏ها از مهم‏ترین اهداف اعزام مبلغ در مناسبت‏های مختلف ملی و مذهبی است.

انتهای پیام/2249/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول