اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با فصل تابستان

دوره‏های آموزشی حجم و تندیس در شاهرود برگزار می‏شود

دوره‏های آموزشی حجم و تندیس هم‏زمان با فصل تابستان در شاهرود برگزار می‏شود.

دوره‏های آموزشی حجم و تندیس در شاهرود برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، دوره‏های آموزشی حجم و تندیس از سلسله کارگاه‏های هجدهگانه حوزه هنری شهرستان شاهرود در فصل تابستان در این شهرستان برگزار می‏شود.

بنابراین گزارش، دوره‏های آموزشی حجم و تندیس، با هدف استفاده از عناصر و مواد طبیعی و همچنین سهل‏یاب و ارزان برای تولید تندیس‏های مناسب برگزار می‏شود.

آثار تولید شده در این کارگاه به ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان که با موضوع اساطیر و خانواده در فصل پاییز سال ‏جاری در حوزه هنری کشور برگزار می‏شود، ارسال خواهد شد.

دوره‏های آموزشی حجم و تندیس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 در محل حوزه هنری شاهرود برگزار می‏شود.

شایان ذکر است؛ 18 کارگاه نقد ادبی دو، شناسایی طنز و نمونه‏های ادبی و هنری، شعر جوان، داستان خلاقه دو، اقتباس از متون کهن و نمایشنامه‏نویسی، فیلمنامه‏نویسی، طراحی دکور صحنه تئاتر و فیلم، نمایشنامه‏خوانی، شناخت اساطیر ایران و جهان، مبانی حکمت و فلسفه هنر اسلامی، هنر شیعی، نشست نقد و بررسی عکس، کادربندی در عکس، تخصصی داستان، تصویرگری متون ادبی، طراحی پوستر و کتیبه‏های عاشورایی، نگارگری و آموزش نقاشی، پویانمایی و انیمیشن و حجم در فصل تابستان در حوزه هنری شهرستان شاهرود در حال فعالیت است.

علاقه‏مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‏نام و حضور در این کارگاه‏ها می‏توانند به نشانی حوزه هنری شاهرود واقع در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان فروغی مراجعه و یا با شماره تلفن 2231418 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2249/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول