اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد حضرت مهدی (عج) استان اصفهان

دوره معارف مهدویت برگزار می‌شود

در مرکز آموزشی آستانه مقدسه حضرت زینب(س) و به همت بنیاد حضرت مهدی (عج) استان اصفهان دوره معارف مهدویت برگزار می‌شود.

دوره معارف مهدویت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان دوره آموزشی معارف مهدویت به عنوان نخستین دوره آموزشی تخصصی در مرکز آموزش آستانه مقدسه دخت گرامی موسی بن جعفر (ع) حضرت زینب (س) که به تازگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته برگزار می‌شود.

دوره آموزشی معارف مهدویت که یک دوره آموزشی تربیتی است در رده سنی 16 تا 45 سال ویژه خواهران و برادران با تحصیلات دیپلم به بالا در دو سطح 12 جلسه‌ای اجرایی می‌شود و در پایان هر سطح با ارزیابی شرکت کنندگان برگزیدگان این دوره جهت شرکت در سطوح پیشرفته و تخصصی انتخاب می‌شوند.

بنیاد حضرت مهدی (عج) استان اصفهان و معاونت فرهنگی حرم مطهر حضرت زینب (س) با همکاری یکدیگر این دوره را برگزار و موضوعاتی مانند ضرورت طرح مباحث مهدویت، معرفت امام، فلسفه غیبت، وظایف منتظران حضرت، علائم و شرایط ظهور، فوائد امام غائب، آسیب شناسی‌های دوران غیبت، ادله عقلی و نقلی امامت، فرق انحرافی، سیره ظهور، ولایت فقیه، منجی در سایر ادیان، و رجعت را با حضور اساتید برجسته کشور آموزش می‌دهند.

در پایان هر دوره به نفرات برگزیده سطوح مختلف آموزشی علاوه بر اعطای گواهینامه پایان دوره، کمک هزینه سفرهای زیارتی نیز اهدا می‌شود و به دلیل استقبال بسیار از این دوره آموزشی پیش‌بینی می‌شود پس از اتمام ماه مبارک رمضان نیز دوره‌های آموزشی علمی، مباحث اجتماعی و خانواده، و فرهنگی به صورت تخصصی برگزار شود.

انتهای پیام/63007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول