اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای قزوین:

تعداد مراکز شهری فرهنگی دیجیتال در قزوین افزایش یابد

رئیس پلیس فتای استان قزوین گفت: تعداد راه‌اندازی مراکز شهری فرهنگی دیجیتال در قزوین به ویژه در محله‌های جنوب این شهر با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

تعداد مراکز شهری فرهنگی دیجیتال در قزوین افزایش یابد

مهدی مختاری‌نسب در حاشیه افتتاح مجتمع شهری فرهنگی دیجیتال شباب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مراکز شهری فرهنگی دیجیتال فضاهای مناسبی برای فعالیت‌های سرگرمی، تفریحی و آموزشی نوجوانان و جوانان فراهم می‌کند بر این اساس باید تعداد افتتاح این مراکز در استان قزوین افزایش یابد.

وی بیان کرد: مراکز شهری فرهنگی دیجیتال باید در محله‌های جنوب شهر بیشتر گسترش و افتتاح شود تا جوانان با جذب شدن در این مراکز از خدمات تفریحی و سرگرمی به درستی استفاده کنند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین اضافه کرد: با تحقق این امر می‌توان نوجوانان و جوانان را به درستی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیمه کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با استفاده از قانون و مقررات برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کند، ابراز داشت: این نهاد در مبارزه با اخلال‌گران و اغتشاش‌گران این امنیت به شدت مبارزه می‌کند.

مختاری‌نسب با بیان اینکه پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، اذعان داشت: با استفاده از راهکارها و شیوه‌های جدید و نو در جامعه می‌توان از رفتار افرادی که به نظم و امنیت جامعه خدشه وارد می‌کنند پیشگیری کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه راه‌اندازی مراکز شهری فرهنگی دیجیتال در جامعه امکانات سرگرمی و تفریحی سالمی را برای جوانان و نوجوانان مهیا می‌کند، اضافه کرد: با افتتاح این مراکز می‌توان از بروز مشکلات آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری کرد.

رئیس پلیس فتای استان قزوین با بیان اینکه مراکز شهری فرهنگی دیجیتال، خدمات مفید و مشخص شده‌ای را به جوانان و نوجوانان ارایه می دهد، یادآور شد: والدین فرزندانشان را در این مراکز ثبت‌نام کنند تا با استفاده از خدمات سالم این مراکز آنان را از معضلات اجتماعی محافظت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از برنامه‌های نرم‌افزارهای جدید و به روز تلاش می‌کنند تا خدمات سرگرمی و تفریحی نامناسبی به جوانان و نوجوانان ارایه دهند تا آنان را از اعتقادات مذهبی دور کنند، ابراز داشت: با راه‌اندازی این مراکز می‌توان استفاده این جوانان را از این برنامه‌ها کاهش داد.

این مسئول با بیان اینکه خدمات مراکز شهری فرهنگی دیجیتال کنترل‌شده و مناسب‌تر است، اذعان داشت: این خدمات در مراکز دیگر کنترل شده نیست و ممکن است جوانان و نوجوانان را با آسیب‌های اجتماعی مواجه کند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین با اشاره به اینکه امسال نیروی انتظامی از ارایه خدمات 70 کافی‌نت در قزوین بازدید کردند، عنوان کرد: از این آمار دو کافی‌نت به درستی به متقاضیان خدمات ارایه نمی‌دادند که مسئولان مربوط با آنان طبق قانون برخورد کردند.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول