اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاحبه با سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عنوان شد

نحوه تست‌گیری در باشگاه نساجی مازندران

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، نحوه تست‌گیری در باشگاه قدیمی نساجی مازندران را تشریح کرد.

نحوه تست‌گیری در باشگاه نساجی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تمرینات تیم فوتبال نساجی در چندین مرحله تست‌گیری این روزها در حال انجام است.

در مراحل قبلی تست‌گیری از غربال بازیکنان بومی 13 بازیکن که پنج نفر از آنان در رده سنی امید هستند انتخاب شدند که به همراه بازیکنان دسته اول، دوم و سوم کشور که خواهان پوشیدن پیراهن نساجی هستند تست‌گیری شد و در نهایت بازیکنان شایسته برای حضور در تیم فوتبال نساجی انتخاب می‌شوند.

همچنین بازیکنان فصل گذشته نساجی که تا روزهای آخر در کنار تیم حضور داشتند از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شوند.

فارس: روند تست‌گیری در تیم فوتبال نساجی مازندران چگونه انجام شد؟

یونس گرائیلی: مرحله اول تست‌گیری ما بازیکنانی بودند که در لیگ بازی نکرده بودند و بازیکنان سوپر لیگ استان و همچنین لیگ‌های پایین‌تر استان بودند که از بین اینها چند بازیکن را انتخاب کردیم و همچنین به همراه چند بازیکن امید و بازیکنان رده‌های پایه نساجی که واقعا آینده خوبی دارند.

مرحله دوم تمرینات و تست‌گیری چگونه و کی انجام می‌شود؟

گرائیلی: در مرحله دوم تمرینات و تست‌گیری از یکسری بازیکنانی که در لیگ دسته دوم و سوم حضور داشتند تست‌گیری شد که همه آنها بازیکنان بومی هستند که همه آنها در لیگ کشور بازی کرده‌اند که از بین آنها یکسری بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

فارس: انتظار یونس گرائیلی از هواداران و مسئولان چیست؟

نخستین هدفم برای موفقیت نساجی همدلی همه تماشاچی‌ها، مسئولان، پیشکسوتان و همچنین بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه است یعنی اگر این همدلی به وجود بیاید تیم نساجی موفق خواهد شد ولی اگر این همدلی نباشد همه چیز مثل قبل خواهد شد.

 بزرگانی امثال ناصر حجازی، نادر دست‌نشان، یحیی گل‌محمدی و اسماعیل اسماعیلی بودند که حالا اینها نتوانستند به هر طریقی بود موفق شوند یا به عبارتی نتوانستند تیم نساجی را به لیگ برتر انتقال دهند. 

 مهم‌ترین عاملی که باعث شد اینها موفق نشوند این بود که همدلی بین هیچ کسی در اطراف باشگاه نبود ما تمام تلاش‌مان این هست که این همدلی را ایجاد کنیم و از همه خواستیم که در این زمینه به ما کمک کنند چه پیشکسوتان و چه آنهایی که با مجموعه نساجی کار می‌کنند و چه آنهایی که بیرون نساجی هستند.

  ---------------------------------

گفت‌وگو از مهدی رضی

---------------------------------

انتهای پیام/2296/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول