اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

اتحادیه علمای بلاد شام انفجار تروریستی حومه بیروت را محکوم کرد

اتحادیه علمای بلاد شام با انتشار بیانیه‌ای انفجار تروریستی امروز حومه جنوبی بیروت را محکوم و تاکید کرد که این اقدام نشات یافته از ناکامی‌ دشمنان مقاومت و مردم لبنان در غلبه بر مقاومت و شکست‌های درناک آنها در سوریه است.

اتحادیه علمای بلاد شام انفجار تروریستی حومه بیروت را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت، اتحادیه علمای بلاد شام با انتشار بیانیه‌ای انفجار تروریستی حومه جنوب بیروت را محکوم و تاکید کرد که توطئه کنندگان علیه مقاومت هیچ‌گاه نخواهند توانست بر مقاومت و خط مشی آن دست یابند و غلبه کنند.

اتحادیه علمای بلاد شام در این بیانیه که نسخه‌ای از آن را در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در بیروت قرار داد، اعلام کرد: این اقدامات دشمنان مقاومت نشات یافته از ناکامی آنها در توطئه‌هایی است که برای مقاومت تدارک دیده‌اند، اما جز شکست و ناکامی رهاوردی برای آنها به همراه نداشته است و دلیل این مدعا ناکامی دردناک این طرف‌ها در تحقق اهدافشان در سوریه به لطف ایستادگی و مقاومت ارتش سوریه و پایبندی مردم سوریه به وحدت و یکپارچگی کشورشان و خط مشی مقاومت و شکست در توطئه علیه مقاومت در لبنان که در برابر رژیم صهیونیستی و شکست دادن آن در مناطق مختلف است.

بیانیه اتحادیه علمای بلاد شام تاکید می‌کند که این ناکام‌ها و شکست‌ها طرف‌های خصم و دشمن را به هدف قرار دادن مردم بی‌گناه لبنان و سوریه و پیش از آن عراق سوق داده تا اقدام به منفجر کردن خودروهای بمبگذاری شده در اماکن و مناطق پر تجمع کنند، به گمان اینکه به این طریق می‌توانند، رهبران سوریه را برکنار و بر مقاومت در لبنان غلبه و آنها را به بازنگری در مواضع‌اشان کنند، در حالی‌که نمی‌دانند هیچ چیز نمی‌تواند، این رهبران و مقاومت را از راهی که برگزیده بازگرداند، چون این راه حق، عزت و کرامت است.

این بیانیه در ادامه اعلام کرده است که اتحادیه علمای بلاد شام این اقدام مذبوحانه را محکوم کرده و بر این باور است که صرف از هر گروه، جناح یا طرفی که اقدام به اجرای این عملیات تروریستی کرده، رژیم صهیونیستی در پس این اقدام قرار دارد و اولین استفاده از این‌گونه اقدامات همین رژیم است.

منطقه «بئر العبد» در جنوب حومه بیروت امروز سه‌شنبه بعد از ظهر شاهد یک انفجار تروریستی بود که در نتیجه آن 53 شهروند لبنانی زخمی شدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول