اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت بحرانی شدن وضعیت منطقه دیلمان

کارخانه سیمان دیلمان تعطیل می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار گیلان گفت: کارخانه سیمان دیلمان در صورت بحرانی شدن وضعیت منطقه تعطیل می‌شود.

کارخانه سیمان دیلمان تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد آقاجانزاده عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان با اشاره به مشکل تردد کامیون‌های حمل سیمان در محور سیاهکل دیلمان اظهار کرد: تناژ بار کامیون‌های حمل سیمان در مسیر مذکور باید کاهش پیدا کند.

وی تردد کامیون‌های حمل سیمان با تناژ بالا در جاده سیاهکل دیلمان را مشکل‌ساز عنوان کرد و افزود: دولت بابت ایجاد زیرساخت گاز و برق کارخانه سیمان دیلمان 40 میلیارد تومان هزینه کرده است.

آقاجانزاده با بیان اینکه مسئولان در راه‌اندازی کارخانه سیمان دیلمان با سرمایه‌گذار همکاری کردند، تصریح کرد: کارخانه سیمان دیلمان در صورت بحرانی شدن وضعیت منطقه تعطیل می‌شود.

*دستگاه‌های اجرایی گیلان جرأت برخورد با کارخانه سیمان دیلمان را ندارند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان نیز در جلسه مذکور گردشگری و صنعت را قابل ترکیب دانست و گفت: مدیران کارخانه سیمان دیلمان باید در بخش‌های مختلف با مسئولان همکاری داشته باشند.

سبحان‌الله علیپور با اشاره به اینکه ادعای مدیران کارخانه سیمان دیلمان منطقی نیست، اذعان کرد: دستگاه‌های اجرایی گیلان جرأت برخورد با معضل کارخانه سیمان دیلمان را ندارند.

وی با اعلام آمادگی همکاری بخش حمل و نقل با دستگاه‌های اجرایی گیلان، یادآور شد: صاحب کارخانه سیمان دیلمان باید مقید به صورت جلسه‌ها باشد.

علیپور بر همکاری دستگاه‌های مختلف در محور سیاهکل دیلمان تاکید کرد و افزود: تنها 20 درصد وسایط حمل و نقلی در بحث مسافر و کالا متعلق به گیلان است و در زمان نیاز استان از این امر بی‌بهره می‌ماند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خواستار پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر و بار استان شد و بیان کرد: سن ناوگان حمل و نقل گیلان مناسب نیست و این امر هزینه حمل و نقل و زمان سفر را افزایش می‌دهد.

به گزارش فارس، کارخانه سیمان دیلمان در دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان در اردیبهشت امسال توسط معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شده و جزو طرح‌های مهر ماندگار استان است.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول