اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سلیمان: عاملان انفجار بیروت هر چه سریعتر شناسایی شوند

رئیس جمهور لبنان از نیروهای امنیتی و قضایی خواست تا عاملان انفجار تروریستی بیروت را شناسایی و به دادگاه تحویل دهند.

سلیمان: عاملان انفجار بیروت هر چه سریعتر شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان انفجار تروریستی علیه ضاحیه جنوبی بیروت را که جراحت ها و خسارت‌های زیادی همراه داشت را محکوم کرده و گفت: بازگشت به این اقدامات خاطره صفحات سیاهی را مجسم می کند که لبنانی‌ها در دوره‌های سابق در آن زندگی کرده‌اند و می‌خواهند آن ا از ذهن خود محو کنند.

وی به تفاهم و گفت‌وگو میان لبنانی‌ها و تعهد به اعلامیه بعبدا و کنار گذاشتن این روش ها در پیام های سیاسی دعوت کرده و بر ضرورت احترام به شهروندان لبنانی در هر حد از اختلافات سیاسی تاکید کرد.

سلیمان از نیروهای امنیتی و قضایی نیز خواست تا فعالیت‌های خود را برای شناسایی عاملان این اقدام که رعب و وحشت را در میان لبنانی ها ایجاد کرده اند، به کار گیرند و آنها را به دادگاه مربوطه ارجاع دهند.

سلیمان همچنین با فادی عبود و نقولا نحاس وزیران گردشگری و اقتصاد و تجارت در دولت پیشبرد امور لبنان نیز دیدار و اوضاع کنونی را بررسی کرد.

رئیس جمهور لبنان از ابراهیم بصبوص قائم مقام مدیر کل امنیت داخلی لبنان اوضاع امنیتی و اقدامات نیروهای امنیتی در کنترل اوضاع و حفظ ثبات در کشور را جویا شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول