اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

احزاب «جریان عربی» و «اتحاد بیروت» انفجار بئر العبد را محکوم کردند

احزاب جریان عربی و اتحاد بیروت لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه انفجار بئرالعبد را محکوم کرده و آن را توطئه‌ای جدید برای فتنه‌انگیزی در کشور دانستند.

احزاب «جریان عربی» و «اتحاد بیروت» انفجار بئر العبد را محکوم کردند

به گزارش فارس به نقل از العهد، ‌حزب التیار العربی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار بئر العبد در ضاحیه بیروت تاکید کرد که دست فریب و ترور بار دیگر قلب پایتخت مقاومت و ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد.

این بیانیه افزود: این قاتلان که هیچ رحمی نمی‌شناسند، کمترین حد ایمان و احساسات انسانی ندارند و بمب‌ها را برای آزار دادن مردم و تخریب ساختمان‌های آنها فعال می‌کنند، این فضای شکاف در کشور است که تروریست‌های منفور را تحریک می‌کند تا با امنیت کشور بازی کنند.

اتحاد بیروت نیز در بیانیه‌ای انفجار تروریستی امروز را در منطقه‌ای که مملو از شهروندان بی‌گناه بود محکوم کرده و نوشت: دست ترور در تمامی مناطق جهان عرب بویژه در لبنان و ضاحیه جنوبی فعال است.

این بیانیه تصیح کرد که اجرای تهدیدات جنایتکاران مسلح تکفیری در سوریه که امروز در ضاحیه صورت گرفت، لبنان و بویژه بیروت را وارد مرحله‌ای جدید از بحران می‌کند.

این بیانیه اقدام بزدلانه تروریست‌ها را که به زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرده و از لبنانی‌ها خواست تا نسبت به دست‌های جنایتکار که به دنبال ضربه زدن به مناطق مسکونی هستند،‌ هوشیار باشند و بیشترین احتیاط را برای حمایت از خود به کار گیرند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول