اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هریس خبر داد

برخورد قاطع با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب

فرمانده انتظامی هریس از اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برخورد قاطع با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، جعفر رزاقی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان در اجرای طرح برخورد با صنوف مختلف و فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان در هفته جاری عوامل پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی 30 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند که دو واحد به علت تخلف و فاقد پروانه کسب پلمب شد.

وی در ادامه افزود: برای 25 واحد صنفی فاقد پروانه کسب اخطاریه پلمب صادر شد و در ضمن در خصوص رعایت قانون و مقررات و شئونات اسلامی به خصوص در ماه مبارک رمضان تذکرات و آموزش‌های لازم صادر شد.

رزاقی گفت: دشمنان با هدف قرار دادن ارزش‌های اسلامی، قصد غارت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را دارند که همه ما باید آمادگی کامل برای مقابله با این هدف دشمن را داشته باشیم که این امر در گروی انجام دادن امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی هریس در ادامه بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با مباحث دینی تاکید کرد و گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای جذب هر چه بیشتر نسل جوان به مساجد و محافل معنوی و قرآنی است.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با کسانی که در ملاء عام روزه‌خواری کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رزاقی با تاکید براینکه باید از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری خودداری شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف محوله با حرمت‌شکنان ماه رمضان در صنوف، اماکن، تفرجگاه‌ها، مراکز ورزشی و گردشگری با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت شئون اخلاقی و شرعی در ماه مبارک رمضان بر همه مردم لازم است، اظهار داشت: پلیس طبق قانون با کسانی که تظاهر به روزه‌خواری کنند، برخورد می‌کند.

وی از کسانی که اقدام به استعمال دخانیات می‌کنند، به خصوص رانندگان خواست در ماه مبارک رمضان شئون این ماه را رعایت کنند.

انتهای پیام/60001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول