اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قرار بود 5 روزه مناقصه برگزار کنند

سالم‌پور: تذکرات زیادی به شهرداری برای نجات غریق دادیم

رئیس شورای شهر شوشتر گفت: تذکرات زیادی برای رفع مشکل نجات غریق در ساحل رودخانه به شهرداری شوشتر داده شده است ولی باز هم شاهد حوادث دلخراش هستیم.

سالم‌پور: تذکرات زیادی به شهرداری برای نجات غریق دادیم

حمید سالم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تذکرات زیادی برای انعقاد قرارداد با گروه‌های امدادی در کنار ساحل رودخانه دادیم تا مشکل خاصی رخ ندهد ولی باز هم شاهد کوتاهی در این زمینه هستیم و خانواده‌ای داغدار جوانی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در این باره مسئولیت دارد، گفت: در هفته‌های گذشته بارها به شهرداری برای انعقاد قرارداد و انجام مراحل قانونی در این زمینه تذکر داده‌ایم ولی شهردار این مسئله را منوط به برگزاری مناقصه در مدت پنج روز کرد ولی عملا پس از گذشت یک ماه در این باره هیچ اقدامی انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: برای اینکه جان یک نفر هم حفظ شود باید میلیون‌ها هزینه کرد و در این زمینه شهرداری باید به وظیفه قانونی خود عمل کند و سایر دستگاه‌ها نیز باید حمایت خود را در این زمینه انجام دهند.

سالم‌پور با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی در اینباره توانمندی ندارد، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر نیازمند همکاری بین دستگاهی در انجام این وظیفه قانونی است و همه باید با این دستگاه همکاری کنند تا مشکلات به حداقل کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مشخص نیست که چه دستگاهی باید پاسخگوی تعلل‌های انجام شده برای موضوع را بدهد ولی آنچه مسلم است تا کنون به این دلیل یک نفر جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول