اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

باید از یاوری تجلیل شود/ سرمربی‌گری ذوب‌آهن برای یاوری ریسک بزرگی بود

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در صورتی‌که از یاوری یک قدردانی شایسته به عمل می‌آمد بسیار زیباتر می‌بود.

باید از یاوری تجلیل شود/ سرمربی‌گری ذوب‌آهن برای یاوری ریسک بزرگی بود

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: واقعا باید بپذیریم که محمود یاوری برای پذیرش سرمربی‌گری ذوب‌آهن ریسکی بزرگی انجام داد چراکه اگر ذوب‌آهن به لیگ یک سقوط می‌کرد تمام حیثیت این مربی زیر سوال می‌رفت.

وی با بیان اینکه یاوری بدون قرارداد این مسئولیت سنگین را پذیرفت تصریح کرد: این سرمربی از من هم به عنوان مشاور نظر خواست و بسیار خوشحالم که این تیم در لیگ برتر ماندگار شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: مدیریت باشگاه تصمیم به برکناری یاوری گرفت که البته قابل احترام است، اما در صورتی‌ که از این مربی یک قدردانی شایسته به عمل می‌آمد بسیار زیباتر می‌بود.

وی اضافه کرد: نه تنها از یاوری بلکه از سایر مربیانی که در ماندن ذوب در لیگ مانند حسن استکی نقش داشتند باید تجلیل و تشکر شود.

چرخابی در ادامه به کنار گذاشتن پیام صادقیان از سوی یاوری اشاره کرد و افزود: کار بسیار قشنگی بود که این مربی برای حفظ نظم تیمش انجام داد هر چند که صادقیان بازیکن خوبی باشد.

وی گفت: با صحبت‌هایی که از مدیریت باشگاه و کارخانه دیده‌ام خوشبختانه دید وسیعی دارند و حتی قول کسب سهمیه آسیا را نیز داده‌اند که این موضوع ما را به آینده ذوب‌اهن امیدوار می‌کند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: امیدوارم هم سپاهان هم ذوب‌آهن بتوانند حداقل سهمیه آسیا را در فصل جدید کسب کنند تا دو تیم در آسیا از اصفهان حضور داشته باشند چراکه این شایستگی را هر دو تیم اصفهان دارند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول