اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران:

مازندران با اقتدار قهرمان کانوپولو بانوان کشور شد

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از قهرمانی تیم کانوپولو جوانان مازندران در رقابت‌های بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

مازندران با اقتدار قهرمان کانوپولو بانوان کشور شد

مهرداد وکیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از قهرمانی تیم کانوپولو جوانان مازندران در رقابت‌های بانوان قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات هفت تیم به صورت دوره‌ای در مجموعه آزادی تهران با هم رقابت کردند که تیم مازندران با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی تصریح کرد: تیم کانوپولو بانوان مازندران در دوره مقدماتی با پیروزی مقابل تیم‌های همدان، هرمزگان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان با اقتدار راهی فینال شد.

رئیس هیئت قایقرانی مازندران ابراز داشت: در فینال این رقابت‌ها نیز تیم مازندران در برابر خراسان رضوی در بازی قانونی مساوی شد اما با گل طلایی موفق شد حریف را شکست دهد و قهرمان این دوره را به نام خود کنند.

وکیلیان گفت: تیم کانوپولو مازندران در حالی به این افتخار مهم دست یافت که تیم خراسان رضوی از تیم‌های خوب و با سابقه کشور بوده که عنوان‌دار چند قهرمانی در کشور است.

وی سطح کیفی این رقابت‌ها را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با اشاره به مربیگری جمیله طهماسبی از بازیکنان ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها یادآور شد: فاطمه اسماعیل‌پور، تکتم آخوندزاده، کوثر فراصتی، سیدمعصومه دشتیان، فاطمه فرسوی و زهرا علی‌نژاد به عنوان بازیکنان مازندران حضور داشتند.

وی با اشاره به کمک مالی به بازیکنانش تیمش در پی کسب عنوان قهرمانی در کشور گفت: الهام طهماسبی نیز به عنوان سرپرست تیم مازندران را در این مسابقات همراهی می‌کرد.

وکیلیان در ادامه از برگزاری اردوی آمادگی تیم کانوپولو مردان مازندران در فریدونکنار خبر داد و اذعان داشت: تیم مردان نیز برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های قهرمانی کشور در اردوی 10 روزه در فریدونکنار شرکت می‌کند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول