اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف شیروان:

45 گروه امر به معروف ویژه ماه رمضان در شیروان سازماندهی شدند

مسئول تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف شیروان از تشکیل 45 گروه سازماندهی شده امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

45 گروه امر به معروف ویژه ماه رمضان در شیروان سازماندهی شدند

مجتبی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: مانور اصلی ما در قالب برنامه‌های تذکر لسانی از 15 رمضان و هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع، تعداد 45 گروه آمران به معروف در داخل شهر شیروان با همکاری عوامل انتظامی و نظامی و حمایت‌های دستگاه قضایی این مأموریت فرضیه الهی را به عهده خواهند داشت.

عسگری با تأکید بر اینکه شعار تذکر لسانی وظیفه همگان را انتخاب کرده است، گفت: هدف ما از انتخاب این شعار این است که رعایت آداب اجتماعی در جامعه نهادینه شود و عموم مردم به راحتی بتوانند دیگر شهروندان موارد خلاف عرف یا شرع را تذکر دهند.

مسئول تذکر لسانی ستاد احیاء امر به معروف شیروان تصریح کرد: برای تنویر افکار عمومی همه این افراد دارای کارت شناسایی بوده و در قالب 5 نفره  فعالیت می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که این طرح که به صورت منسجم اجرا می‌شود، بتواند دستاوردهای ارزنده‌ای را در سطح جامعه داشته باشد.

مسئول تذکر لسانی ستاد احیاء امر به معروف شیروان، برگزاری دوره‌های آموزشی را برای این افراد از دیگر فعالیت‌های این بخش ستاد دانست.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول