اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

چشم‌انداز ذوب آهن اصفهان در بورس بسیار روشن است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: چشم‌انداز ذوب آهن اصفهان در بورس بسیار روشن است.

چشم‌انداز ذوب آهن اصفهان در بورس بسیار روشن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، علی صالح آبادی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌های نوسـازی گسترده‌ای که در ذوب آهن اصفهان در حال اجراست، اظهار کرد:‌ این طرح‌ها چشم انداز بسیار روشنی برای این بنگاه بزرگ در بورس رقم می‌زند.

وی که به همراه مسئولان سازمان بورس در ذوب آهن اصفهان حضور یافت و از خــط تولید و طرح‌های توسعه‌ای این شرکت بازدید کرد، افزود: ذوب آهن در حال انجام اقدامات گسترده‌ای برای افزایش ظرفیــت تولید خود است و در زمینه تبدیل زغال سنگ به کک نیز برنامه‌های توسعه‌ای خوبی در حال اجرا دارد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد:‌ در بازدید از این شرکت شاهد برنامه‌های نوسازی بسیار خوبی نیز بودم که با روحیه جمعی کارکنان پرتلاش این شرکت در حال انجام است و امیدوارم طبق برنامه این پروژه‌ها به اتمام برسد تا این جهش روبه جلوی ذوب آهن کامل شود.

وی با اشاره به افزایش EPS (‌پیش بینی سود سهام )‌ ذوب آهن نسبت به سال گذشته گفت:‌ این افزایش ناشی از افزایش تولید و صرفه جویی‌هایی است که در این شرکت برنامه‌ریزی شده است.

صالح آبادی حضور خوب مردم در بازار سرمایه و اعتماد مردم به این بازار را ناشی از حضور شرکت‌های بزرگی همچون ذوب آهن اصفهان دانست و افزود:‌ شرکت‌های بزرگ مانند ذوب آهن اصفهان سبب توسعه بازار سرمایه کشور شده‌اند و مردم نیز دیدگاه بسیار مثبتی نسبت به آنها دارند، البته همواره باید اطلاع رسانی کاملی صورت گیرد تا مردم با ظرفیت‌ها و توانایی‌های این شرکت‌ها بیشتر آشنا شوند.

وی افزود:‌ سهامداران از شرکت‌های بورس انتظارات مختلفی دارند که مهم‌ترین آنها سودآوری، ‌برخورد شفاف و صادقانه، ‌عدم توقف طولانی مدت نماد شرکت و مواردی از این دست است و ذوب آهن نیز که به تازگی سهامش به بخش خصوصی واگذار شده فرصت خوبی دارد تا با ادامه شفاف سازی و افزایش سود، اعتماد سهامداران را بیشتر جلب کند.

رئیس سازمان بورس یادآور شد: بازدید از شرکت‌های بورس و فرابورسی به منظور آشنایی بیشتر با وضعیت تولید و مشکلات احتمالی آنها صورت می‌گیرد و خوشحالم که امروز فرصتی شد تا با شرکت ذوب آهن اصفهان آشنایی بیشتری پیدا کنیم و به ویژه از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت بیشتر آگاه شویم.

وی از تلاشگران و زحمتکشان ذوب آهن اصفهان قدردانی کرد و گفت: کارکنان ذوب آهن بسیار پرتلاش هستند و به همه آنها خداقوت می‌گویم و امیدوارم اقدامات آنها، ‌پیشرفت صنعت کشور را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول