اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم هشدار داد

ناتوی فرهنگی شیاطین برای مقابله با صدور انقلاب ایران به جهان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: شیاطین جهان با ساختن فیلم‌های هالیوودی و مدیریت کلان ناتوی فرهنگی در تلاش هستند از صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان جلوگیری کنند.

ناتوی فرهنگی شیاطین برای مقابله با صدور انقلاب ایران به جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی مختاری امروز در مراسم تجلیل از گروه‌های سرود انقلابی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی است که باید با استفاده شایان از آن بتوانیم توشه مناسبی برای خود جمع‌آوری کنیم.

وی با بیان اینکه سخن گفتن برای هنرمندان بسیار دشوار است تصریح کرد: سرودخوانان شبیه سفالگری هستند که خاک بی‌ارزش را با تبدیل کردن به کوزه‌ای زیبا ارزشمند می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه علی ‌بن ابیطالب (ع) ادامه داد: همگونی کلمات در کنار هم و تبدیل آن به یک غنای مفهومی جنس کلمات را تغییر می‌دهد و آفرینشی نو به وجود می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه اثر سرودهای مفهومی بسیار بالاتر از سخنرانی است گفت: سرودهای جهادی موجب دگرگونی احوالات صاحبدلان و سایر مردم می‌شود که این تاثیر حتی در خطبه‌ها نمایان نمی‌شود.

مختاری با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به بحث فرهنگ گفت: ایشان در تمام سخنانشان از تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی نام می‌برند و می‌خواهند مردم نسبت به تهاجماتی که تصویر فرهنگی به خود گرفته است توجه کنند و نسبت به آثار آن آگاه باشند.

وی با تاکید بر اینکه همواره رهبر معظم انقلاب از فرهنگ در کنار جهاد یاد می‌کنند گفت: کار فرهنگی کردن روحیه جهادی می‌خواهد و اتحاد در کار فرهنگی موجب می‌شود روحیه دشمن تضعیف شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به مفهوم ناتوی فرهنگی بیان داشت: انسجام چندین گروه و دولت برای احیای اهداف ضدارزشی و ضد فرهنگی را ناتوی فرهنگی می‌گویند.

وی به ناتوی فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: چندین کشور و قدرت با یکدیگر جمع شدند تا جلوی صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان را بگیرند.

مختاری افزود: آمریکا با سینمای هالیوود و اسرائیل با فکرهای خراب و ضد دینی مدیریت کلان را بر عهده دارند که به هر شکل ممکن نگذارند انقلاب اسلامی در سایر نقاط جهان نفوذ پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های سرود جزو گروه‌هایی هستند که با انسجام خوبشان توانسته‌اند تاثیر مطلوبی در جامعه بگذارند.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول