اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مریم سعادت در مازندران عروسک‌گردانی آموزش می‌دهد

دوره آموزش حرفه‌ای عروسک‌گردانی مازندران با حضور مریم سعادت کارگردان نمایش‌های عروسکی، بازیگر سینما و تلویزیون از امروز در شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.

مریم سعادت در مازندران عروسک‌گردانی آموزش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دوره آموزش حرفه‌ای عروسک‌گردانی مازندران با حضور مریم سعادت کارگردان نمایش‌های عروسکی، بازیگر سینما و تلویزیون از امروز در شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در حاشیه برگزاری این دوره تخصصی عروسک‌گردانی مازندران بیان داشت: این دوره آموزشی با حضور 30 هنرمند و عروسک‌گردان مازندرانی که حدود 15 نفر آنها آملی هستند کار خود را به مدت سه روز از سر گرفت.

محمد محمدی با اشاره به اینکه صبح امروز نخستین جلسه این دوره آموزشی در سالن حرفه‌ای تئاتر بلک باکس مرحوم عباس امیری برگزار شد، گفت: عصر امروز نیز دومین جلسه این دوره کار خود را دنبال می‌کند.

وی یادآور شد: مریم سعادت کارگردان نمایش‌های عروسکی، مدرس رشته تئاتر عروسکی، بازیگر سینما و تلویزیون از سوی اتحادیه جهانی نمایش‌های عروسکی یونیما(UNIMA) در این دوره آموزشی حضور دارد.

محمدی تصریح کرد: دوره آموزش حرفه‌ای عروسک‌گردانی مازندران به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با همکاری آموزشگاه هنری ویشار برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اذعان داشت: در پایان این دوره به عروسک‌گردانان مازندرانی کارت عضویت اتحادیه جهانی نمایش‌های عروسکی یونیما(UNIMA) تعلق می‌گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های عروسک‌گردانی، بازیگری و تئاتر این شهرستان را وجود سالن همایش‌ها و همچنین سالن حرفه‌ای تئاتر بلک باکس مرحوم عباس امیری دانست و گفت: این امکانات باعث شده تا آمل میزبانی دوره‌های بزرگی را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول