اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

صحبت آمریکا از ایجاد صلح و مذاکره فریبی بیش نیست

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: صحبت آمریکا از ایجاد صلح، همکاری و مذاکره با افزایش تحریم‌های آنها علیه کشورمان فریبی بیش نیست.

صحبت آمریکا از ایجاد صلح و مذاکره فریبی بیش نیست

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اولویت‌های رئیس‌جمهور منتخب درباره سیاست خارجی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های سیاست خارجی کشورمان توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب باید در راستای این سیاست‌ها و با خلاقیت و نوآوری و با تکیه بر اصول اقدامات خود را عملیاتی کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه پس از خلق حماسه سیاسی بزرگ ملت ایران در انتخابات 24 خرداد ماه دشمنان به ویژه آمریکا تحریم‌های جدیدی را اعمال کردند، گفت: این تحریم‌ها روحیه تخاصم و تهاجمی و ایجاد فشار اقتصادی آمریکا علیه کشورمان را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: با وجود این تحریم‌ها صحبت آمریکا از ایجاد صلح، همکاری و مذاکره فریبی بیش نیست.

بابایی با تاکید بر اینکه دولت منتخب باید سیاست آمریکا را به خوبی درک کند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید بداند که تسلیم شدن در مقابل فشارهای غرب جرات و جسارت آنها را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امید است دولت یازدهم با تکیه بر روحیه ایستادگی، عزت و شرافتمندی و با منش منطقی جهان به ویژه نظام و سلطه و تکیه بر ظرفیت‌های داخل کشورمان بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به اتحاد و انسجام ملت ایران در طول 34 سال گذشته تاریخ انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: هرگاه مردم بر ظرفیت‌های موجود کشورمان تکیه کنند می‌توانند بر سیاست‌های خارجی فائق شوند و به قله‌های پیشرفت و افتخار دست یابند.

وی اضافه کرد: جنگ ایران و رژیم صدام و دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بزرگی بر این ادعا است.

انتهای پیام/73008/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول