اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سپاه قم عنوان کرد

تاکید بر آمادگی کامل سپاه در مقابله با تهدیدات

معاون عملیات سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: از همه لحاظ آمادگی مقابله با تمام اقدامات خصمانه دشمن را داریم.

تاکید بر آمادگی کامل سپاه در مقابله با تهدیدات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، علیرضا ظهرابی گفت: این سپاه در راستای اوامر فرماندهی معظم کل قوا ملزم به ایجاد آمادگی همه جانبه برای مقابله با اقدامات خصمانه دشمن است که بحمدالله گوش جان به امر سپرده و خوش درخشیده است.

وی تحقق بسیج ده‌ها میلیونی را به عنوان پایه و اساس دفاع همه جانبه خواند و تصریح کرد: اگر بخواهیم در حوزه‌های مختلف دفاعی از قبیل عملیاتی، امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی و اجتماعی و دیگر حوزه‌ها در مقابل تهدیدات دشمن موفق و پیروز میدان باشیم باید طبق فرمان فرمانده معظم کل قوا تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی را تحقق بخشیم.

معاون عملیات سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق این خیل عظیم مردمی اظهار داشت: سپاه اقدام به فراهم کردن زمینه‌های جذب، سازماندهی و آموزش بیشتر نیروهای بسیجی به منظور تحقق دستورات فرمانده معظم کل قوا کرده است.

ظهرابی در ادامه از اجرای آموزش‌های مختلف در حوزه نظامی خبر داد و افزود: انجام رزمایش‌های دفاع از کوی و برزن، مقابله با بلایای طبیعی و غیرطبیعی، آموزش‌های امداد و نجات، عملیات‌های امنیتی، مقابله با ناآرامی‌ها و اجتماعات غیرقانونی، عملیات‌های تاخیری، عملیات ستون کشی با برد بلند، مقابله با هرگونه تهاجم از راه زمین و هوا و دیگر با استفاده از برترین و جدیدترین تاکتیک‌های روز مورد توجه قرار گرفته است.

وی بر لزوم آشنایی با سلاح‌های نوین تاکید کرد و گفت: سخت‌ترین و پیچیده‌ترین تمرین‌ها و مهارت‌ها با استفاده از جدیدترین و مدرن‌ترین سلاح‌های سازمانی، همراه با اجرای عملیات‌های شبانه و تمرینات مشترک منطقه‌ای و سازمانی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عملیات سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به لزوم هماهنگی و همسان سازی تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها و برقراری وحدت فرماندهی در رهبری و هدایت یگان‌ها از برگزاری رزمایش‌های مختلف در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها در ادامه سلسله تمرینات و آموزش‌های سال قبل در قالب تمرینات دفاع از کوی و برزن، عملیات‌های تاخیری، امداد و نجات و مردم یاری، پدافند غیرعامل، مقابله با ناآرامی و اجتماعات غیر قانونی و مقابله در برابر تجاوز زمینی و هوایی دشمن در حال اجرا است.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول