اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

کارشناس مسائل راهبردی مصر در گفت وگو با فارس:

آینده مصر نوید بخش همکاری موثر با جهان اسلام است

یک کارشناس مسائل امنیتی و راهبردی مصر با اشاره به تحولات اخیر این کشور گفت: اوضاع کنونی موجب شده مصر روابط خود را با تمام کشورهای جهان به ویژه کشورهای عربی از سر بگیرد که این به نوبه خود نوید بخش همکاری ثمر بخش با جهان اسلام است.

آینده مصر نوید بخش همکاری موثر با جهان اسلام است

محمود منصور، کارشناس مسائل امنیتی و راهبردی مصر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره اظهار داشت: در پی سرنگونی اخوان المسلمین و پاسخگویی به خواست و اراده مصری ها، آینده خوبی در انتظار این کشور است.

وی افزود: اوضاع کنونی موجب شده است مصر روابط خوب خود را با تمام  کشورهای جهان به ویژه کشورهای عربی از سر بگیرد که این به نوبه خود نوید بخش همکاری ثمر بخش با جهان اسلام است.

منصور تصریح کرد: مصر اکنون از رهبری عدلی منصور، رئیس جمهور موقت و پشتیبانی ارتش و فرماندهی السیسی که از نظر شخصیت و هوش و توانایی فرماندهی، از بهترین مردان نیروهای مسلح به شمار می آید، برخوردار است و سخن گفتن از دسته بندی در ارتش بی اساس است زیرا ارتش ترکیبی یکپارچه و منسجم دارد.

وی در ادامه گفت: در پی آشوب و هرج و مرج در مصر و تجاوز به نیروهای ارتش درصحرای سیناء و نیز انفجارهای متعدد در خطوط گاز، به خوبی روشن شد که اخوان المسلمین مسئول تمام این حوادث است.

این کارشناس مصری تمام مصری ها و امت اسلام را به لزوم حفظ وحدت خود به منظور تشکیل قدرتی منسجم شبیه اتحادیه اروپا فراخوانده و گفت به این ترتیب امت اسلام می تواند علیه دشمنان خود به پا خیزد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول