اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار دفاع ‌مقدس سمنان:

پارک موزه دفاع مقدس سمنان به‌زودی به بهره‏برداری می‏رسد

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان سمنان گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان بر اساس پیگیری‏های انجام شده به زودی به بهره‏برداری می‏رسد.

پارک موزه دفاع مقدس سمنان به‌زودی به بهره‏برداری می‏رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان سمنان عصر امروز در مراسم تودیع خود که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‏های اجرایی و رزمندگان دفاع مقدس در سالن یادگار حضرت امام خمینی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس در شهریور سال 1371 با حضور سردار افشار با کم‏ترین امکانات در سمنان تاسیس شد.

وی اظهار کرد: در سال 1384 هم‏زمان با 13 استان دیگر، نمایندگی استان سمنان با حضور سردار باقرزاده به اداره کل ارتقا و در طول مدت فعالیت رتبه‏های خوبی را کسب کرد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان سمنان افزود: این اداره چند سال در رتبه اول و در سال‏های بعد بین رتبه‏های اول تا پنجم قرار داشت که این را مدیون زحمات بی‏دریغ و بسیجی‏گونه همکاران این بنیاد است.

وی ادامه داد: از اهم فعالیت‏های انجام شده توسط این بنیاد می‏توان به حمایت از یادواره‏ها، تبلیغات محیطی در قالب دفاع مقدس، نشست‏های مطبوعاتی و مصاحبه‏ای، جمع‏آوری اسناد صوتی، تصویری و مکتوب، جغرافیای وقایع انقلاب و دفاع مقدس، بازخوانی عملیات‏، مصاحبه با فرماندهان دفاع مقدس، حمایت از پایان‏نامه‏های مرتبط با دفاع مقدس و ... اشاره کرد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان سمنان تصریح کرد: از مهم‏ترین اقدامات صورت گرفته، احداث پارک موزه دفاع مقدس در این استان است که از سال 1385 زمین آن را دریافت کردیم.

احسانی گفت: طرح پارک موزه دفاع مقدس در مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان مورد بررسی قرار گرفته و با تخصیص مطالبات و همکاری سازمان‏های اجرایی، این پارک به‌زودی به بهره‏برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2249/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول