اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی باقر‌بیگی:

شایعات کناره‌گیری من از شورا کذب است

عضو منتخب چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رأی 70 هزار نفر مردم برای نشستن بر روی یکی از کرسی‌های شورای شهر اصفهان اطمینان و افتخار دارم و به هیچ قیمتی از شورای شهر کناره‌گیری نمی‌کنم.

شایعات کناره‌گیری من از شورا کذب است

مهدی باقر‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا شایعات مطرح شده در سطح شهر مبتنی بر ارائه پیشنهاد‌هایی از جمله اختصاص وجه نقد، خودرو و منزل به شما برای کناره‌گیری به نفع دیگر کاندیدا‌ها از چهارمین دوره از شورای شهر اصفهان صحت دارد یا خیر اظهار کرد: خیر، هیچ یک از این شایعات صحت ندارد.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران و شهروندان اصفهانی بنده را برای نشستن بر کرسی شورای اسلامی شهر تأیید و انتخاب کرده‌اند‌ و با پشتوانه 70 هزار رأی مردم در شورای شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز می‌کنم.

عضو منتخب چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به رأی 70 هزار نفر مردم برای نشستن بر روی یکی از کرسی‌های شورای شهر اصفهان اطمینان و افتخار دارم و به هیچ قیمتی از شورای شهر کناره‌گیری نمی‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه آرای مردم برای فعالیت در شورای شهر به میزان بسیاری است که با دریافت مادیات از شورای شهر کناره‌گیری کنم، ادامه داد: از هیچ شخص و گروهی واهمه و ترسی ندارم و با نشستن بر کرسی شورای شهر به تمام وعده‌ها و صحبت‌هایم برای خدمت به شهر و مردم عمل می‌کنم.

باقربیگی با بیان اینکه به هیچ قیمتی خود را نمی‌فروشم، تاکید کرد: بدون شک قطاری که راه می‌افتد، مخالفان برای توقف این قطار به آن سنگ می‌زنند و با سنگ زدن به آن در راستای توقف این قطار فعالیت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل انتشار این شایعات چیست، افزود: برخی از افراد درصدد پشیمان شدن بنده از فعالیت در شورای شهر هستند و در برخی از موارد نیز با سرک کشیدن و جست‌و‌جو در زندگی شخصی و اخلاق بنده برای دست‌یابی به این موضوع تلاش می‌کنند.

عضو منتخب چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح شایعه ارائه پیشنهاد‌هایی از جمله اختصاص وجه نقد، خودرو و منزل برای کناره‌گیری به نفع دیگر کاندیدا‌ها از چهارمین دوره شورای شهر اصفهان نیز به عنوان حربه جدید این افراد عنوان کرد.

انتهای پیام/63004/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول