اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

حمایت از کشاورزی و رونق بخش صنعت اولویت‏های کار در میامی است

استاندار سمنان در سفر به شهرستان میامی بر خدمات‏رسانی بیشتر به مناطق روستایی و شهری تاکید کرد و گفت: حمایت از کشاورزی و رونق بخش صنعت اولویت‏های کار در میامی است.

حمایت از کشاورزی و رونق بخش صنعت اولویت‏های کار در میامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، با حضور استاندار سمنان، نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس، امام جمعه و فرماندار، مدیران استان و شهرستان و اعضای شورای اسلامی میامی، جلسه شورای اداری در محل فرمانداری میامی برگزار شد.

استاندار سمنان در این جلسه موفقیت‏های به دست آمده و دستاوردهای بزرگ چون خلق حماسه سیاسی را براساس رهبری‏های داهیانه مقام معظم رهبری برشمرد.

وی گفت: اتفاقات و چالش‏هایی که در کشورهای منطقه صورت می‏گیرد، به علت فقدان رهبری است؛ اما ملت بزرگوار ما با رهبری‏های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف عالی خود محکم و استوار گام بر می‏دارد.

رهی در ادامه افزود: در سطح استان سمنان خصوصاً منطقه میامی خدمات و فعالیت‏های خوبی انجام شده اما باید برای رضایت عموم مردم گام‏های موثرتری برداشته شود.

استاندار سمنان افزود: حمایت از کشاورزی، رونق بخش صنعت و ایجاد امکانات زیربنایی برای استقرار میهمانان و استراحت مسافران در میامی می‏تواند در رشد و توسعه این شهرستان نقش داشته باشد.

وی گفت: هر چه قدر کار و فعالیت بیشتر انجام پذیرد و قول‏هایی که داده شده، اجرا شود، اعتماد مردم افزایش می‏یابد و اعتماد مردم سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‏شود.

استاندار سمنان مهم‏ترین هدف در ارائه خدمت به مردم را برطرف کردن مشکلات مناطق محروم و دورافتاده عنوان کرد و افزود: باید خدمات را بیشتر به مکان‏هایی که کمتر توسعه یافته‏اند، گسیل دهیم.

رهی همچنین بر رفع مشکلات گازرسانی، بهداشت و درمان، راه و تامین آب تاکید کرد.

انتهای پیام/2249/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول