اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه:

دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه 700 فارغ‌التحصیل داشته است

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 700 نفر از دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه 700 فارغ‌التحصیل داشته است

حجت‌الاسلام محمدقاسم احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دانشکده علوم قرآنی به انجام رسالت‌های آموزشی و پژوهشی پرداخته و نهادینه ‌شدن فرهنگ و آموزه‌ای قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی و رشد جامعه به ‌سوی حیات طیبه را دنبال می‌کند.

احمدی تربیت نیروی انسانی متعهد برای تدریس و پژوهش در زمینه علوم قرآنی و نشر و ترویج علوم قرآنی در پرتو تعالیم اهل‌بیت (ع) را از اهداف دانشکده علوم قرآنی عنوان کرد.

وی ایجاد محیط مناسب برای بهره‌گیری از امکانات علمی و روش‌های تحقیقاتی و تبادل اطلاعات و انجام پژوهش‌های علمی را از جمله اهداف دیگر این دانشگاه دانست.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: در جامعه آن‌طور که باید به فرهنگ قرآنی پرداخته نشده و فعالیت چنین دانشکده‌هایی لازم و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان این دانشکده از بین شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری پذیرفته می‌شوند و تحصیل در این دانشکده رایگان است.

عضو هیئت علمی جامع‌المصطفی‌العالمیه با اشاره به مزایای این دانشکده همچون صندوق رفاه و خوابگاه، ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم قرآنی در اولویت استخدام دانشکده‌های علوم قرآنی هستند.

احمدی با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه از سال 73 آغاز به ‌کار کرده است، تاکید کرد: تاکنون بیش از 700 نفر در این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند و اساتید برجسته عضو هیئت علمی دانشگاه رازی در آن تدریس می‌کنند.

وی با اشاره به امکانات فضای مجازی و بانک نرم‌افزاری تخصصی در زمینه علوم قرآن مجید در این دانشکده، عنوان کرد: سرویس ایاب و ذهاب، سلف سرویس و سالن همایش از دیگر امکانات این دانشکده است.

احمدی گفت: دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در دو رشته علوم قرآن مجید و تفسیر قرآن مجید دانشجو می‌پذیرد و ظرفیت پذیرش 400 دانشجو را دارد.

انتهای پیام/2700/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول