اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر توسعه ترکیه:

تبریز شهری بزرگ در تاریخ جهان و ایران است

معاون وزیر توسعه کشور ترکیه در دیدار با شهردار تبریز گفت: تبریز شهری بزرگ در تاریخ جهان و ایران است و ارتباطات عمیق و ریشه‌دار این شهر با کشور ترکیه از دیرباز بسترساز تقویت مناسبات دوجانبه بوده است.

تبریز شهری بزرگ در تاریخ جهان و ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز ، محمد جیلان که در حاشیه برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با علیرضا  نوین شهردار تبریز دیدار می‌کرد با اعلام این مطلب افزود: تبریز شهری بزرگ در تاریخ جهان و ایران است و ارتباطات عمیق و ریشه‌دار این شهر با کشور ترکیه از دیرباز بسترساز تقویت مناسبات دوجانبه بوده است.

معاون وزیر توسعه کشور ترکیه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم توسعه و گسترش مناسبات میان مردم و مسئولان دو کشور دوست و برادر، ترکیه و ایران، از علاقمندی کشور و دولت متبوعش برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه در سطوح و بخش‌های مختلف شد.

نوین شهردار تبریز نیز طی سخنانی با اشاره به روابط عمیق دو کشور، این روابط را ناگسستنی و دائمی توصیف و خاطرنشان کرد: تبریز از دیرباز بر سر راه تجارت و بازرگانی ایران و اروپا قرار داشته و نقش موثری در تبادل صنعت ، تجارت ، علم ، فن‌آوری و دیگر مظاهر تمدن و پیشرفت معاصر به داخل ایران از یک سو و نیز صادرات کالاهای ایرانی و نیز تبادل گردشگر و دانشجو از سوی دیگر داشته است و این جایگاه ایجاب می‌کند بیش از گذشته نسبت به تقویت روابط و همکاری‌های فی‌مابین اقدام شود.

انتهای پیام/60002/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول