اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نقشه جدید بخش فولاد‌شهر

هیچ نقطه‌ای از زرین‌شهر و لنجان به بخش فولاد‌شهر الحاق نشد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: در نقشه جدید بخش فولاد‌شهر که از سوی استانداری اصفهان تهیه شده، هیچ نقطه‌ای از زرین‌شهر و لنجان به بخش فولاد‌شهر الحاق نشده است.

هیچ نقطه‌ای از زرین‌شهر و لنجان به بخش فولاد‌شهر الحاق نشد

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت‌های موجود در راستای اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر الحاق بخشی از روستا‌های لنجان و زرین‌شهر به فولادشهر بدون هماهنگی با اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندار و امام جمعه شهر صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: برای اجرا و تصویب هر یک از مصوبات هیئت دولت باید مراحلی طی شود و برای مصوبه بخش جدید فولاد‌شهر نیز مراحل قانونی انجام شده است.

وی با بیان اینکه لایحه بخش جدید فولاد‌شهر از سوی فرمانداری لنجان تهیه و به استانداری ارسال شده بود، اضافه کرد: استانداری نیز پس از انجام مراحل ویژه نسبت به ارسال این لایحه برای تأیید در وزارت کشور و تصویب در مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم را انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان طرح پیشنهادی فرمانداری لنجان برای ایجاد یک بخش جدید به اسم فولاد‌شهر بدون نقشه بوده است، تصریح کرد: به دنبال این موضوع برخی از افراد از این وضعیت سوء‌ استفاده کرده و یک نقشه جعلی را در سطح شهرستان زرین‌شهر توزیع کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در این نقشه جعلی نقاطی از حریم زرین‌شهر و لنجان در حریم بخش جدید فولاد‌شهر آورده شده بود، افزود: به دنبال توزیع این نقشه جعلی در سطح زرین‌شهر و لنجان، مردم این شهرستان نسبت به این موضوع معترض شدند، اما با حضور در نماز جمعه این شهر مردم نسبت به این موضوع آگاه شده و تمام دغدغه‌های مردم زرین‌شهر و لنجان نسبت به این موضوع برطرف شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه پنج‌شنبه هفته گذشته استانداری اصفهان نقشه بخش جدید فولاد‌شهر را تهیه کرده و این نقشه برای تأیید نهایی به وزارت کشور ارسال شده است، تاکید کرد: در نقشه جدید بخش فولاد‌شهر که از سوی استانداری اصفهان تهیه شده، هیچ نقطه‌ای از زرین‌شهر و لنجان به بخش فولاد‌شهر الحاق نشده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز آرامش در میان مردم لنجان و زرین‌شهر حاکم شده است و مردم این شهرستان نباید دغدغه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/63004/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول