اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح آموزشگاه برکت

دانش‌آموزان منطقه بام و صفی‌آباد از هدیه رهبری بهره‌مند شدند

آموزشگاه سه کلاسه برکت روستای دستجرد منطقه بام و صفی‌آباد خراسان شمالی افتتاح شد و دانش‌آموزان این منطقه از هدیه مقام معظم رهبری بهره‌مند شدند.

دانش‌آموزان منطقه بام و صفی‌آباد از هدیه رهبری بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، این آموزشگاه با حضور بشارتی مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، شریف‌نیا معاون امور زیربنایی موسسه بنیاد برکت، امام جمعه بخش، فرماندار، مدیرکل نوسازی مدارس، قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولان افتتاح شد.

بشارتی مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق کمتر توسعه یافته کشور با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان در سال گذشته، گفت: این پروژه به عنوان نخستین آموزشگاه برکت از مدارس مصوب سفر پر خیر و برکت رهبر عظیم‌الشأن به استان خراسان شمالی است که دانش آموزان این روستا با افتتاح آن از هدیه مقام معظم رهبری بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: با افتتاح این آموزشگاه مجموع مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت در کشور به 210 باب و 905 کلاس درس می‌رسد، که انشا‌الله در آینده نزدیک با افتتاح هزارمین کلاس درس، شاهد برگزاری جشن هزاره خواهیم بود.

این آموزشگاه از محل اعتبارات موسسه بنیاد برکت، با 2 میلیارد و 538 میلیون و 125 هزار ریال و مساحت 225 متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول