اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد گرمسار خبر داد

ارائه خدمات ویژه به محرومان گرمساری در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار از ارائه خدمات ویژه به محرومان گرمساری در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

ارائه خدمات ویژه به محرومان گرمساری در ماه رمضان

محمدعلی حاج‏علیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان، از پرداخت بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان انواع کمک‏های نقدی و غیرنقدی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان گرمسار خبر داد.

وی گفت: کمیته امداد شهرستان گرمسار با حمایت خیرین شهر توانسته مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان به نیازمندان خدمات ارائه دهد.

حاج‏علیان با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، ویژه‏ برنامه‏هایی را برای اکرام نیازمندان در این ماه پربرکت اعلام کرد و توضیح داد: کمیته امداد گرمسار عمده فعالیت‏های خود را بر محور امدادرسانی و حمایت از خانواده‏های نیازمند پایه‏ریزی کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار با بیان اینکه کمیته امداد در ماه رمضان سال گذشته موفق به ارائه خدمات به محرومان به میزان 80 میلیون تومان شد، گفت: امید است با حمایت و مشارکت خیرین امسال نیز مانند سال گذشته در این امر موفق و پیشتاز باشیم.

حاج‏علیان در راستای ترویج فرهنگ انفاق و ایثار، از اجرای طرح‏هایی نظیر توزیع قبوض هفته اطعام بین ادارات و مساجد شهر، انداختن سفره‏های اطعام گرم و توزیع جیره خشک با کمک خیرین خبر داد.

وی گفت: همه این طرح‏ها در جهت به کارگیری مشارکت کسانی است که برای این ماه مبارک به دنبال اجرا کردن نیات خیر خود هستند.

وی ثبت‏نام از حامیان طرح اکرام، محسنین و شفا را نیز از برنامه‏های در نظر گرفته شده برای این ماه پرفیض عنوان و تصریح کرد: خیرانی که مشتاق مشارکت در طرح‏های نام برده هستند، می‏توانند با مراجعه به کمیته امداد در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

حاج‏علیان در ادامه به توزیع سبد کالا در پایان اجرای طرح مفتاح‏الجنه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد علاوه بر اجرای برنامه‏های فوق‏، برنامه سرکشی از خانواده‏های تحت حمایت را نیز در دستور کار خود دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار با تشکر از خیرانی که همیشه به کمک این نهاد مردمی در اجرای طرح‏های خداپسندانه می‏شتابند، گفت: از تمام کسانی که در ارائه همیشگی خدمات حامیان نیازمندان هستند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2249/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول