اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه کنسرت نیایش:

خوزستان از دیرباز در موسیقی سنتی عملکرد خوبی داشته است

سرپرست گروه کنسرت نیایش گفت: خوزستان از دیرباز در بخش موسیقی سنتی عملکرد خوبی داشته و امروز بسیار خوشحالم که آلبوم جدیدم با صدای وحید تاج آوازه‌خوان خوزستانی به بازار عرضه می‌شود.

خوزستان از دیرباز در موسیقی سنتی عملکرد خوبی داشته است

علی قمصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تنوع در موسیقی ایرانی بسیار است و این نوع موسیقی آن قدر بکر است که همیشه جای پیشرفت دارد.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر ترجیح داده‌ام که تلاش خود را بر روی ستون‌های موسیقی ایرانی صرف کنم تا پایه کار بهتر شود.

این نوازنده تار موسیقی سنتی ایران گفت: در خوزستان و شهر اهواز جوانان علاقه‌مند بسیاری مشغول به فعالیت هستند که قطعا برای ادامه کار نیاز به همیاری موسیقی‌دانان این استان را دارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه موسیقی سنتی در حال پیشرفت است و اگر از جانب مسئولان به این نوع موسیقی بها داده شود و قوانین کمتری بر سر راه آن باشد به مراتب رشد چشمگیرتری خواهد داشت.

سرپرست گروه کنسرت نیایش عنوان کرد: خوزستان از دیرباز در بخش موسیقی سنتی عملکرد خوبی داشته و امروز بسیار خوشحالم که آلبوم جدیدم با صدای وحید تاج آوازه خوان خوزستانی به بازار عرضه می‌شود.

قمصری با بیان اینکه ساخت آلبوم جدیدش شش ماه به طول انجامیده است افزود: این آلبوم یکی از معدود کارهای بی‌کلامی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیار خوشحالم که این سبک کار، جای خود را در بین دوستداران موسیقی باز کرده و پیام خود را به مخاطب رسانده است، خاطرنشان کرد: این نوع کار ایرانی بوده اما محتوایی که در آن وجود دارد غیر سنتی است.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول