اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه مطرح کرد

رونق صنعت گردشگری با وجود امنیت در تفرجگاه‏های فیروزکوه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، وجود امنیت در تفرجگاه‏های فیروزکوه را موجب رونق صنعت گردشگری عنوان کرد.

رونق صنعت گردشگری با وجود امنیت در تفرجگاه‏های فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، علیرضا واحدی امروز گفت: شهرستان فیروزکوه به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی همچون کوه‏ها، دشت‏ها، چشمه‏سارها و رودخانه‏های زیبا، شهرستانی مسافرخیز و یکی از قطب‏های گردشگری استان تهران به شمار می‏آید.

وی گفت: این شاخص؛ فیروزکوه را به شهرستانی منحصر به فرد در کشور مبدل ساخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه بیان داشت: علاوه بر موارد یاد شده، شهرستان فیروزکوه در مسیر مواصلاتی سه استان بزرگ کشور یعنی سمنان، مازندران و تهران قرار گرفته و سالانه میزبان میلیون‏ها مسافر از نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: امنیت تفرجگاه‏ها رونق صنعت گردشگری را در کشور به همراه دارد و در این میان، آن چیزی که قابل توجه بوده، حضور محسوس و نامحسوس پلیس در تفرجگاه‏ها و مناطق گردشگری است.

واحدی خاطرنشان کرد: تحقق این مهم موجب شده امنیت به مردم القا شود که خود، رونق صنعت گردشگری را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود سه ماموریت انتظامی، اقدامات ارشادی و برخورد با افراد متخلف را دنبال می‏کند و مصمم است تا با اجرای صحیح این موارد، ضمن جلب رضایت مردم، تفرجگاه‏ها را به محلی امن برای استراحت مردم تبدیل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این مهم با کمک مسئولان، مردم و حضور پلیس محقق شده و استمرار خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به منظور تحقق اجرای ماموریت ذاتی خود دو رویکرد پیش‏رویدادی و پس‏رویدادی را سرلوحه برنامه‏های خود قرار داده است، گفت: رویکرد پیش‏رویدادی همان اقدامات پیشگیرانه این نیرو در راستای کاهش وقوع جرایم در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: رویکرد پس‏رویدادی، یک رویکرد مسئولیت‏پذیرانه از طرف مردم است و تحقق آن فقط با همکاری مردم و مسئولان امکان‏پذیر خواهد بود.

واحدی با اشاره به اینکه امنیت مطلوب در تفرجگاه‏ها رونق توریست و گردشگری را به همراه دارد، تصریح کرد: امنیت تفرجگاه‏ها موجب توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی می‏شود.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول