اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

ترویج بدحجابی توطئه استکبار علیه اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: ترویج بدحجابی و اشاعه فرهنگ غرب توطئه سرمداران استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی است.

ترویج بدحجابی توطئه استکبار علیه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمدرضا منشوری عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی در طرح سالم‌سازی سواحل این شهرستان اظهار کرد: سردمداران استکبار جهانی به خوبی فهمیده‌اند که فرهنگ اسلامی سد راه آنهاست، بنابراین تنها راه ضربه زدن به کشورهای اسلامی را در رواج بد حجابی و اشاعه فرهنگ غرب در کشورهای اسلامی می‌دانند.

وی، با تأکید بر اینکه داشتن بصیرت و آگاهی، دوام و بقای مثبت اعمال را بیشتر می‌کند، افزود: بصیرت‌بخشی و دادن راهکارهای علمی و عملی روش موثری برای نهادینه کردن حجاب و عفاف و اشاعه صحیح فرهنگ اسلامی در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، با بیان اینکه اشاعه فرهنگ متعالی اسلام در بین اقشار مختلف مردم نیازمند برنامه‌ای منسجم و مدون است، تصریح کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف طبق وظیفه و تکالیفی که بر عهده دارند باید وارد میدان شده و با تمام وجود در مبارزه با جنگ نرم دشمن مبارزه کنند.

وی، بهره‌گیری از قرآن، سنت و عترت، عمل به اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بصیرت‌افزایی و سبک زندگی اسلامی را از مهم‌ترین اهداف رسیدن به فرهنگ ناب اسلامی عنوان کرد.

منشوری با اشاره به برپایی مراکز فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا در آستارا، اضافه کرد: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به برپایی مراکز فرهنگی با همکاری شهرداری شده است که امیدواریم بتوانیم سهمی در ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دارای 13 غرفه در ساحل آستارا و 13 غرفه در ساحل سیبلی آستارا دایر شده است، خاطرنشان کرد: در این مراکز غرفه‌های هنرهای تجسمی و آموزش صنایع‌دستی و عفاف و حجاب، غرفه سلامت، غرفه فروش محصولات فرهنگی و اسلامی و دیگر اقلام و فعالیت‌های فرهنگی را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، پخش اذان به افق شهرستان و برپایی نماز جماعت یکی دیگر از اهداف این مراکز ذکر کرد.

وی یادآور شد: در طول تابستان این مراکز ضمن ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان و مسافران آستارا، انواع بازی‌های محلی و بومی را نیز برگزار می‌کند.

منشوری از همکاری شهرداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که در برپایی این مراکز در سواحل آستارا همکاری داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول