اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله سبحانی

مجموعه کتب «موسوعه الاحادیث العلویه» رونمایی می‌شود

مجموعه کتب « موسوعه الاحادیث العلویه» با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله سبحانی یکشنبه 16 تیرماه سال جاری در بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه رونمایی می‌شود.

مجموعه کتب «موسوعه الاحادیث العلویه» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، «موسوعه الاحادیث العلویه» در 30 جلد به همت جمعی از پژوهشگران بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه زیر نظر آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور مدرس و مفسر نهج‌البلاغه تهیه و تدوین شده است.

این مجموعه برای نخستین‌بار در 5 هزار نسخه به چاپ رسیده است و سخنان امیر‌المومنین (ع) را به صورت جامع در خود جای داده است.

«موسوعه الاحادیث العلویه» به عنوان اثری ارزشمند می‌تواند به عنوان منبع جامع و کامل برای تحقیق و مطالعه ادیبان و دانشمندان قرار بگیرد.

این مجموعه ارزشمند در  آستانه ماه مبارک رمضان روز یکشنبه 16 تیرماه سال جاری با حضور آیت‌الله جعفر سبحانی و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بیناد بین‌المللی نهج البلاغه رونمایی می‌شود.

بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه با بیش از نیم قرن تجربه در عرصه تحقیق و تالیف در زمینه نهج‌البلاغه در تلاش است تا «فرمان امیر‌المونین (ع) به مالک اشتر» را در جهان به عنوان یک منشور مهم به ثبت برساند.

انتهای پیام/78005/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول