اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

محاکمه مبارک به 26 مرداد موکول شد/عدم حضور وکیل مبارک در دادگاه

دادگاه شمال قاهره محاکمه مجدد «حسنی مبارک» رئیس جمهور مخلوع مصر و دو پسرش علاء و جمال را به 17 آگوست(26 مرداد) موکل کرد.

محاکمه مبارک به 26 مرداد موکول شد/عدم حضور وکیل مبارک در دادگاه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، قاضی دادگاه شمال قاهره تصمیم گرفت که محاکمه مبارک، علاء و جمال و «حبیب العادلی» وزیر کشور دوره مبارک به اتهام قتل انقلابیون در جریان انقلاب 25 ژانویه به 17 آگوست(26 مرداد) موکول شود.

بر اساس این گزارش «فرید الدیب» رئیس هیئت دفاع مبارک در چهارمین جلسه محاکمه مبارک معروف به «محاکمه قرن»که در آکادمی پلیس برگزار شد، حضور نداشت.

صبح امروز شنبه محاکمه مبارک، علاء و جمال ، العادلی و 6 تن از معاونان وی به اتهام دست داشتن در قتل انقلابیون مصر و حیف و میل بیت‌المال، در آکادمی پلیس قاهره برگزار شد.

بر اساس این گزارش تدابیر امنیتی شدیدی برای تامین امنیت جلسه دادگاه اتخاذ شده و حدود 2500 افسر و نیروهای پلیس و بیش از 25 خودروی زرهی و نفربر برای این منظور در نظر گرفته شده بود.

نیروهای امنیتی تامین امنیت انتقال مبارک از بیمارستان زندان طره به محل برگزاری جلسه دادگاه و بر عکس و همچنین انتقال علاء و جمال و العادلی به دادگاه را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول